کد خبر : 1748961 | 24 فروردين 1400 ساعت 16:14 | 15.9K بازدید | 2 دیدگاه

قارتال به دنبال تکرار کلین شیت؛

اخباری تنها باز مانده تراکتور مقابل پاختاکور (عکس)

دروازه بان تیم تراکتور در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیمی قرار می گیرد که سابقه تقابل با آن را پیش از این داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ قهرمانان آسیا 2018 آخرین حضور آسیایی تیم تراکتور تا پیش از این دوره بود. این تیم پس از چند سال دوری از آسیا، با کسب مقام قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران، جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2021 را به دست آورد. شاگردان خطیبی در حالی در اولین بازی شان فردا به مصاف پاختاکور می روند که در ترکیب خود یک بازیکن را دارند که پیش از این و در سال 2016 با لباس تراکتور، مقابل نماینده ازبکستان به میدان رفته بود.

 

محمدرضا اخباری، دروازه بان تیم تراکتور که برای گذراندن خدمت سربازی در این تیم حضور یافته بود در سال 2016 درون دروازه سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. در آن دوره تراکتور در گروهی دشوار با حضور الهلال عربستان، پاختاکور ازبکستان و الجزیره امارات، نتایج خوبی گرفت و صدرنشین گروه خود شد. شاگردان قلعه‌نویی در این گروه 4 برد و 2 باخت به دست آوردند و با تفاضل گل 7+ به عنوان صدرنشین گروه خود راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شدند. در آخرین بازی مرحله گروهی آن دوره، تراکتور به مصاف پاختاکور رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

 

1590678

 

اخباری جوان در آن دوره که اولین مقطع حضورش در تراکتور بود، درون دروازه سرخ پوشان حضور داشت و موفق شد با درخشش در دور گروهی، یکی از ارکان اصلی صعود تیمش به دور یک هشتم نهایی لقب بگیرد. او در بازی فردا شب تراکتور مقابل پاختاکور، تنها بازمانده سرخ پوشان از آخرین دیدار با نماینده ازبکستان به حساب می آید و امیدوار است که بتواند عملکرد خوب خود در تقابل آخر را که همراه با کلین شیت بود را دوباره تکرار کند.

 

گفتنی است که تراکتور تاکنون 4 مرتبه به مصاف تیم های ازبکستانی رفته که حاصل این تقابل ها ۳ باخت و یک برد بود. آخرین بازی این تیم در مصاف با پاختاکور ازبکستان، تنها برد سرخ پوشان در برابر نمایندگان ازبکستان را به همراه داشت؛ بازی که تراکتور با دو گل سعید آقایی و سزار پاختاکور را در تبریز شکست داد.

 

1590677

دیدگاه‌ها