کد خبر : 1748964 | 24 فروردين 1400 ساعت 16:24 | 18.9K بازدید | 12 دیدگاه

بازگشت یحیی به آسیا با رویای همیشگی (عکس)

اشتباهات در محوطه، اشاره داور به سوی نقطه پنالتی و حسرت سرخ ها از قهرمانی آسیا آخرین تصاویر ثبت شده پرسپولیس در آسیاست.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از صحبت های ظهر امروز یحیی، آخرین کنفرانس خبری آسیایی سرمربی پرسپولیس در شرایطی برگزار شده بود که جام قهرمانی هم رو به روی یحیی قرار داشت. جامی که در نهایت نصیب قرمزهای ایران نشد تا مدال های نقره ای رنگ به گردن فینالیست غرب آسیا آویخته شود.

 

یحیی این بار با تیم کامل تری نسبت به آخرین بازی آسیایی خود برگشته و در همین ابتدای کار در اولین کنفرانس خبری اش در فصل جدید آسیا به همراه امید عالیشاه از  انگیزه اش برای رسیدن  دوباره به فینال سخن می‌گوید. قرمزها که در فصل ۲۰۱۸ هم این مسیر را با رهبری برانکو آمده بودند، با رسیدن دوباره به فینال درسال ۲۰۲۰ هواداران امید داشتند گل‌محمدی کار نیمه تمام ایوانکوویچ را تمام کند اما بازهم سکوی قهرمانی آسیا قرمز نشد.

 

این اتفاق مثل به رده‌بندی رفتن های سریالی پرسپولیس در آسیا بین سال های ۹۷ تا ۲۰۰۱ که در سه تورنمت از رسیدن به فینال باز ماندند و در رده بندی در جایگاه سوم آسیا ایستادند.

 

1590682

 

1590681

 

قرمزها فصل بعد از فینالیست شدن با برانکو در آسیا موفق به حضور در مراحل حذفی نشدند و در همان مرحله گروهی حذف شدند. اتفاقی که یحیی اصلا دلش نمی‌خواهد به آن دچار شود و با توجه به نفرات اضافه شده به تیم پتانسیل بالا رفتن از دور گروهی را دارند. حال گل‌محمدی دو چالش متفاوت را در پیش رو دارد. در گام اول دچار نشدن تیمش به سناریوی حذف از مرحله گروهی مانند تیم برانکو؛ و در آخر رویاپردازی برای رسیدن به مراحل بالای حذفی و شاید قهرمانی دوباره در منطقه غرب برای پایان دادن به تراژدی ناکامی در قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا.

دیدگاه‌ها