کد خبر : 1748969 | 24 فروردين 1400 ساعت 16:30 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

تنها به دنبال پیروزی هستیم؛

ادین ترزیچ: باید برابر سیتی شجاع باشیم

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند صعود برابر منچسترسیتی را دشوار توصیف کرد.

ادین ترزیچ: باید برابر سیتی شجاع باشیم

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در دیدار رفت با گل دقایق پایانی فیل فودن 1-2 در انگلیس مغلوب منچسترسیتی شد و حالا فردا شب چاره ای جز غلبه بر این تیم برای صعود به دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان ندارد. ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند مدعی شد جیدون سانچو تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده، اما فردا شب در ترکیب دورتموند حضور نخواهد داشت.

 

ادین ترزیچ گفت: "باور بازیکنان تیم به صعود به دور بعد بسیار خوب است، اما این تنها برای ما کافی نیست. ما نشان داده ایم که می توانیم مقابل یک تیم بزرگ هم ایستادگی کنیم. این یک کار به شکل بی رحمانه ای دشوار خواهد بود، ما باید سخت تلاش کرده و فردا شب شجاع باشیم.

 

1590686

 

البته شکست در دیدار رفت باعث ناامیدی ما شد و حالا در شرایطی قرار داریم که برای کسب مجوز صعود به دور بعد تنها به پیروزی مقابل منچسترسیتی نیاز داریم. ما در دیدار رفت نمایش خوبی ارائه دادیم و اگرچه این بهترین عملکرد ممکن نبود، اما ما در مورد آن دیدار با بازیکنان دورتموند صحبت خواهیم کرد.

 

منچسترسیتی در بازی فردا شب عملکرد بهتری نسبت به دیدار رفت ارائه خواهد داد و ما نیز باید همان شکل بازی را در میدان پیاده کنیم. ما در مسابقه برگشت همچنان شانس صعود خواهیم داشت، اما می دانیم که نسبت به دیدار رفت باید عملکرد بهتری از خود در میدان ارائه دهیم."

 

شرایط بازیکنان دورتموند: "جیدون سانچو تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده، اما در بازی فردا شب قادر به همراهی دورتموند نخواهد بود. مارکو رویس کاپیتان ما و اگر در بازی حاضر نباشد اتفاق بدی برای ما رخ داده، پس ما امیدوارم او قادر به رسیدن به این دیدار باشد."

دیدگاه‌ها