کد خبر : 1748977 | 24 فروردين 1400 ساعت 17:12 | 49.3K بازدید | 9 دیدگاه

قهرمان اروپا و نبرد فرا انتقامی با پرسپولیس (عکس)

هنک تن کاته سرمربی هلندی تیم الوحده انگیزه بالایی برای دیدار با پرسپولیس خواهد داشت.

به گزارش ورزش سه، تن کاته در سال ۲۰۱۸ یک حذف عجیب را مقابل پرسپولیس تجربه کرد که منجر به اخراج او از تیم فوتبال الجزیره امارات شد. الجزیره در دیدار رفت بازی باخته را با نتیجه ۳-۲ به نفع خود تغییر داد تا با امید بالا به تهران برود.

 

بازی برگشت قرار بود به میزبانی پرسپولیس و در میان هواداران پرسپولیس برگزار شود. یک روز پیش از مسابقه، تن کاته راهی فدراسیون فوتبال ایران شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد و در پرسش های پرتعداد آن‌ها با کلیدواژه سیدجلال حسینی پاسخ دهد. تن کاته در نهایت با جمله «مگر او سوپرمن است؟» روحیه شاگردانش را افزایش دهد.

این گفته در اردوی پرسپولیس هم مورد توجه قرار گرفت و در آخرین دقیقه بازی هم اتفاقی رخ داد که شاید کسی پیش بینی اش نمی‌کرد. سیدجلال حسینی در حالی که پرسپولیس برای صعود به یک گل نیاز داشت، پیش آمد و نه با سر، بلکه با ضربه روی پا دروازه الجزیره را گشود تا سرمربی هلندی خیلی زود با لیگ قهرمانان وداع کند.

 

1590695

 

او این بار پیش از تقابل با پرسپولیس در نشست خبری ترجیح داد که به صحبت های حاشیه ای اهمیتی ندهد و بی سروصدا کنفرانس خبری را از سر بگذارند.

 

تن کاته که چند هفته پیش برای نجات الوحده هدایت این تیم را برعهده گرفت، بدون تردید می‌داند که این بار نیاید مغلوب پرسپولیس شود چرا که در این صورت شانسش برای صعود از مرحله گروهی کاهش خواهد یافت.

 

او در حالی پای به لیگ قهرمانان آسیا می‌گذارد که  سال ۲۰۰۵ با بارسلونا و رایکارد قهرمان اروپا شد اما در قاره آسیا هنوز به توفیقی نرسیده است.

دیدگاه‌ها