کد خبر : 1749039 | 24 فروردين 1400 ساعت 21:13 | 63.4K بازدید | 13 دیدگاه

لورن بلان: پرسپولیس بهترین تیم گروه است

سرمربی الریان با اشاره به سختی های بازی در هند، اعتراف کرد که پرسپولیس بهترین تیم گروه پنجم است.

لورن بلان: پرسپولیس بهترین تیم گروه است

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا از فردا آغاز می شود که در یکی از این دیدارها، دو تیم همگروهی پرسپولیس یعنی الریان قطر و گوا هند از ساعت 21:30 به مصاف هم خواهند رفت.


لورن بلان سرمربی فرانسوی تیم فوتبال الریان در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت: این اولین بار است که در لیگ قهرمانان آسیا مربیگری می کنم و بنابراین این مسابقات برای من یک چالش بزرگ است که از طریق آن تلاش می کنم بهترین ها را برای تیمم کسب کنم. اولین رویارویی با تیم یمزبان مطمئناً دشوار خواهد بود.


او ادامه داد: من از طریق فیلم، دیدارهای حریف را دنبال کردم. آنها تیم خوبی هستند اما من فکر می کنم دما و رطوبت بالا بر روی عملکرد تیم ها تاثیری خواهد داشت که البته این قضیه در مورد همه تیم ها صدق می کند، اما ممکن است رقیبان تیم میزبان زودتر خسته شوند.


وی افزود: این تورنمنت بدون شک با دوره های قبلی متفاوت است جایی که مسابقات هر دو هفته یکبار برگزار می شد ولی اکنون هر سه روز یکبار باید یک مسابقه برگزار می شود و ما امیدواریم که سطح خوبی را نشان دهیم و مسیرمان را هموار کنیم.


او در پایان با اعتراف به قدرت پرسپولیس گفت: به نظر من بهترین تیم گروه ما پرسپولیس است. گوا، الریان و الوحده همه با این تیم ایرانی قدرتمند رقابت می کنند ولی فکر می کنم تنها رقیب اصلی و فشار زیاد روی الریان در بازی با پرسپولیس خواهد بود.

دیدگاه‌ها