کد خبر : 1749044 | 24 فروردين 1400 ساعت 21:55 | 18.6K بازدید | 6 دیدگاه

لیلیان تورام:

انتقادات از آندره آ پیرلو واقعا خنده آور است

لیلیان تورام، ستاره سابق یوونتوس به حمایت از آندره آ پیرلو پرداخت.

انتقادات از آندره آ پیرلو واقعا خنده آور است

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای فصل که آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید یوونتوس معرفی شد انتقادات زیادی نسبت به این انتخاب مطرح گردید؛ نقدهای مبنی بر بی تجربه بودن پیرلو برای هدایت تیم بزرگی مانند یوونتوس که به نظر می رسد تا حدودی درست هم بوده است چرا که پیرلو در این فصل نتوانسته نتایج خوبی با بیانکونری به دست آورد.

 

 

1590045

 

 

لیلیان تورام، مدافع سابق یوونتوس، اکنون مصاحبه ای انجام داده و به حمایت از پیرلو پرداخته است. او گفت: "من فکر می کنم انتقادات از پیرلو واقعاً خنده آور است زیرا معتقدم که او می تواند به یک مربی عالی تبدیل شود، همانطور که یک بازیکن عالی بود اما به زمان نیاز دارد.

 

شما نمی توانید در اولین فعالیت حرفه ای خود به یک بازیکن عالی تبدیل شوید، یا یک سرآشپز عالی یا یک روزنامه نگار عالی زیرا همه اینها زمان بر است.  بنابراین نمی توان انتظار داشت که پیرلو در اولین فصل خود مربی بزرگی باشد. شما نمی توانید از او بخواهید که نتایج یک مربی با 10- 15 سال سابقه بگیرد."

 

 

1580581

 

 

توران در ادامه گفت: "فراموش نکنیم وقتی زین الدین زیدان توسط رئال مادرید منصوب شد، این اولین تجربه سرمربیگری او نبود.  او پیش از این با تیم جوانان کار کرده بود و همچنین به عنوان دستیار کنار کارلو آنچلوتی و ژوزه مورینیو حضور داشت. به همین دلیل باعث خنده من می شود که آنها از پیرلو انتقاد می کنند.  ببخشید اما چیزی به عنوان کسب تجربه وجود دارد. پیرلو در حال کسب تجربه است و شما نمی توانید انتظار داشته باشید که او از قبل همه چیز را بداند. "

دیدگاه‌ها