کد خبر : 1749047 | 24 فروردين 1400 ساعت 22:42 | 147.8K بازدید | 25 دیدگاه

غیبت عجیب طارمی مقابل چلسی

پورتو بدون استفاده از ستاره ایرانی‌اش در ترکیب دیدار برابر چلسی را آغاز خواهد کرد.

غیبت عجیب طارمی مقابل چلسی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که بخاطر اخراج در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس، در بازی اخیرشان برابر چلسی به دلیل محرومیت حاضر نبود، امشب انگیزه‌ای مضاعف برای تقابل با آبی‌های لندن داشت و امید اصلی هواداران پورتو پرتغال در این مسابقه بود، اما به شکل غیرمنتظره نام او در ترکیب ابتدایی دیده نمی‌شود.

 

تیم فوتبال پورتو در حالی که مهدی طارمی را در فهرست نفراتش دارد، در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه سانچز پیسخوان مقابل چلسی انگلیس قرار می‌گیرد.

 

مهدی طارمی که پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت اروپایی مقابل چلسی، سه شب قبل در بازی لیگ برتر پرتغال برابر توندلا حضور تعویضی داشت و توانست در جریان برتری تیمش گل دوم را به ثمر رساند، امشب و پس از دو مسابقه غیبت در ترکیب، مجددا در جمع نفرات اصلی بازی با چلسی حضور ندارد.

 

 

1590766

 

 

ستاره ایرانی پورتو در ۲۶ مسابقه این فصل لیگ برتر پرتغال ۱۰ گل به ثمر رسانده و در پنج دیدار لیگ قهرمانان اروپا نیز یک گل تاریخی مقابل یوونتوس زده که امیدوار بود امشب هم در حضور ثابت خود این موفقیت را برابر چلسی تکرار کند ولی غیبت او در ترکیب مانع از درخشش دوباره‌اش شد.

 

با این وجود مهدی طارمی احتمالا در نیمه دوم به میدان خواهد رفت که البته فرصت کم به او شاید نتواند منجر به درخشش ویژه‌اش مقابل چلسی شود.

دیدگاه‌ها