کد خبر : 1749071 | 25 فروردين 1400 ساعت 02:40 | 85.7K بازدید | 12 دیدگاه

به اندازه کافی خوش شانس نبودیم؛

طارمی: چلسی را بردیم اما این کافی نبود

مهاجم ایرانی تیم پورتو بعد از سوپر گلی که امشب به ثمر رساند، تیمش را در کسب پیروزی مقابل چلسی بدشانس دانست.

طارمی: چلسی را بردیم اما این کافی نبود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی در شب حساسی که با تصمیم سرمربی پورتو جایی در ترکیب اصلی تیمش مقابل چلسی در بازی برگشت یک چهارم نهایی نداشت، در دقیقه 61 به میدان آمد و در سی دقیقه فرصتی که داشت، یک سوپر گل به یاد ماندنی به ثمر رساند؛ گلی که گرچه برای حذف نشدن پورتو کافی نبود اما برای همیشه در خاطره ها ماند.

 

مهدی طارمی به عنوان ستاره شماره یک بازی، که خیلی ها گلش در بازی امشب را یکی از کاندیداهای اصلی جایزه پوشکاش سال آینده می دانند، در مورد اتفاقاتی که رخ داد، گفت: "بازی  خوبی ارائه کردیم اما متاسفانه فقط یک گل زدیم. وقتی که رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شروع شد ما باور داشتیم که می توانیم تا مراحل بالا پیش برویم. اما متاسفانه به اندازه ای که باید خوش شانس نبودیم و در این مرحله حذف شدیم."

 

وی افزود:  "واقعا بازی خوبی برای ما بود و کار بزرگی انجام دادیم. موقعیت هایی هم برای گلزنی داشتیم اما حیف که نتوانستیم به موقع گل بزنیم. به نظر من که خوب بودیم ولی این برای رفتن به مرحله بعدی کافی نبود. "

 

1590832

 

طارمی در با بیان اینکه تیمش هنوز شانس قهرمانی در لیگ پرتغال را دارد تاکید کرد: "تیم ما شایسته زدن یک گل دیگر در این بازی بود. به هر حال ما یک لیگ قهرمانان عالی ساختیم. ما این مسابقات را خیلی خوب شروع کردیم و برای این جام می جنگیدیم. سعی کردیم کارهایمان را به بهترین  نحو انجام دهیم. بازی های زیادی انجام دادیم ولی خب امروز کمی بدشانس بودیم. باید منتظر بازی های بعدی باشیم. این هم جزئی از فوتبال و یک چیز معمولی است. ما روی بازی های خودمان فکر می کنیم و منتظر هستیم ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. ممکن است که بتوانیم قهرمان لیگ پرتغال هم بشویم."

دیدگاه‌ها