کد خبر : 1749137 | 25 فروردين 1400 ساعت 12:50 | 46.4K بازدید | 21 دیدگاه

حذف یا رسیدن به فینال؟ مسئله این است!

رئال مادرید دلیل ایجاد دودستگی در رختکن بلوگرانا

در بین بازیکنان بارسلونا در این باره که بهتر است رئال مادرید از چمپیونزلیگ حذف شود یا نه، اختلاف نظر به وجود آمده است!

رئال مادرید دلیل ایجاد دودستگی در رختکن بلوگرانا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به یکی از موضوعات مناقشه برانگیز در رختکن بارسلونا تبدیل شده است و سرنوشتی این تیم در چمپیونزلیگ که امشب و در ورزشگاه آنفیلد رقم خواهد خورد، می تواند تاثیر بزرگی در قهرمانی لالیگا نیز داشته باشد.

کاتالان ها که در کورس قهرمانی با رئال مادرید و اتلتیکو مادرید تنها یک امتیاز از این دو تیم عقب هستند، بر سر اینکه رقم خوردن چه نتیجه ای در بازی امشب لیورپول و رئال مادرید به نفع آنها خواهد بود، اتفاق نظر ندارند. بخش اعظم بازیکنان این تیم از جمله کاپیتان و بازیکنان اسپانیایی بارسا، معتقدند که بهترین نتیجه ممکن همواره این است که رئال ببازد، فرقی نمی کند در چه رقابتی!

 

1590956

 

اغلب آنها از کودکی این رقابت خونین بین بارسا و رئال مادرید را در دل پرورانده اند و به هر قیمت به آن پایبند می مانند، حتی اگر در مقطعی باخت رئال به ضرر منافع خودشان باشد.

به همین دلیل آرزوی بازگشت شاگردان کلوپ در بازی برگشت و جبران شکست 3-1 برابر رئال در بازی رفت را در دل می پرورانند، هر چند که می‌دانند این لیورپول هیچ شباهتی به آن لیورپولی که دو سال پیش در نیمه نهایی چمپیونزلیگ آنها را حذف کرد ندارد.

علاوه بر این قرمزها در استادیوم خالی از تماشاگر آنفیلد باید بازی کنند و این نیز نکته ای است که به شدت به ضرر آنها تمام خواهد شد مخصوصا در مسابقه ای که حضور تماشاگران می توانست انگیزه لازم برای برگرداندن نتیجه 3-1 را به لیورپولی ها بدهد.

البته گروه دیگری از بازیکنان و حتی مربیان بارسلونا وجوددارند که معتقدند ادامه حضور رئال مادرید در چمپیونزلیگ نکته مثبتی است و اصلا چرا که نه؟ بگذار تا فینال بروند!

1590954

 

این گروه معتقدند که شرکت در رقابتی مثل چمپیونزلیگ که همواره بسیار فیزیکی بوده و حداکثر تلاش را از تیم سپیدپوش می طلبد، باعث خواهد شد که رئالی ها تمرکز خود را روی موفقیت در اروپا بگذارند و از لالیگا صرف نظر کنند.

بی توجهی رئال مادرید به لالیگا باعث خواهد شد که بلوگرانا با پیروزی برابر اتلتیکو در نوکمپ قهرمان این فصل لیگ اسپانیا شود. بسیاری رئال مادرید را رقیب اصلی بارسا در نبرد بر سر قهرمانی در لالیگا می بینند و نه اتلتیکو مادرید. به همین دلیل هر چه رئال بیشتر نیروهای خود را تقسیم کند و بیشتر برای موفقیت در همه رقابت ها تلاش کند، بیشتر هم باقیمانده نیروی خود را از دست خواهد داد و در نتیجه مجبور خواهد شد تا تنها بر روی یک رقابت تمرکز کند. این را هم اضافه کنید که رئال در چمپیونزلیگ با بارسلونا رقابت نمی کند، اما در لالیگا رقیب اصلی کاتالان ها است.

در مقابل در آن گروهی که خواهان حذف هر چه زودتر رئال مادرید از چمپیونزلیگ هستند معتقدند که حذف برابر لیورپول ضربه عاطفی و روحی شدیدی به شاگردان زیدان خواهد زد که می تواند عواقبی غیر قابل پیشبینی در همه سطوح داشته باشد؛ هم در زمینه آینده زیدان در مادرید و هم در ارتباط با بازیکنان.

دیدگاه‌ها