کد خبر : 1749242 | 25 فروردين 1400 ساعت 20:43 | 22.4K بازدید | 1 دیدگاه

ایگواین:

بعد از بازنشستگی در کلاس‌های آشپزی شرکت می‌کنم

گونسالو ایگواین، ستاره آرژانتینی، درباره ایده هایش بعد از بازنشستگی صحبت کرده است.

بعد از بازنشستگی در کلاس‌های آشپزی شرکت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، گونسالو ایگواین در در طول حرفه خود برای تیم هایی نظیر ریورپلاته، رئال مادرید، ناپولی، چلسی، یوونتوس و میلان بازی کرده است. او که هم اکنون در لیگ حرفه‌ای آمریکا و باشگاه اینترمیامی توپ می‌زند از برنامه‌اش برای بازنشستگی صحبت کرده است.

 

ایگواین گفت: " یک روز من به همه چیزهایی که پشت سر گذاشته ام فکر می کردم. انتظارات، مسئولیت ها و حضور در کشورهای مختلف. حقیقت این است که اکنون من واقعا خوشحال هستم زیرا به آن چیزی که می خواستم دست پیدا کردم. بدان معنا که توانستم با فشارها کنار بیاییم و پاسخ انتقادات را بدهم.

 

 

1537159

 

 

در آمریکا فوتبال یک اولویت به حساب نمی آید. ورزش های دیگری وجود دارند که چنین فشاری را تحمل می‌کنند اما لیگ فوتبال همچنان در حال پیشرفت است و این مسئله ادامه دارد. مردم در خیابان در مورد اینکه من گل می زنم یا موقعیتی را از دست می دهم، مرا مورد قضاوت قرار نمی‌دهند و این مسئله در مورد مطبوعات نیز وجود دارد. وقتی در یک جای عمومی قرار می‌گیرم احساس یک فرد معمولی را دارم و با خودم می‌گویم این چقدر زیباست چرا که پیش از این نیز به دنبالش بودم."

 

هیگواین درباره بازی کنار کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در مقاطع متفاوت گفت: " این بدان معناست که من من کسی هستم که آنها را بهتر می شناسم. من آن‌ها را کاملا درک می کردم و می دانستم که چه چیزی می خواهند. آنها می‌توانستند روی من حساب کنند."

 

 

1544515

 

 

ایگواین درباره آینده فوتبالی خود گفت: "من اخیراً تصمیم گرفتم که از فوتبال ملی کناره گیری کنم چراکه می خواستم روی آنچه که در آینده رخ می‌دهد تمرکز کنم. زندگی من بعد از بازنشستگی در فوتبال نخواهد بود. من می خواهم راه متفاوتی را دنبال کنم و کنار خانواده و مردم به تفریح بپردازم. سپس به دنبال آن چیزی که دوست دارم می روم. من می خواهم در کلاسهای آشپزی شرکت کنم."

دیدگاه‌ها