کد خبر : 1749301 | 26 فروردين 1400 ساعت 01:21 | 33.2K بازدید | 17 دیدگاه

دورتموند 1 - 2 سیتی؛ پولدارها به هم رسیدند

منچسترسیتی با برتری 1-2 در آلمان موفق به صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد.

دورتموند 1 - 2 سیتی؛ پولدارها به هم رسیدند

به گزارش "ورزش سه"، مچسترسیتی در شبی که در نیمه اول بازنده به رختکن رفت، در نیمه دوم دو بار موفق به گلزنی شد و با تکیه بر این پیروزی به نیمه نهایی رسید تا حریف پاری سن ژرمن در مرحله بعد لقب بگیرد.

 

دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد و با در اختیار گرفتن کنترل توپ و میدان در دقیقه 15 نیز به گل اول دست یافت. روی حرکت ارلینگ هالند از سمت راست، توپ در مرکز محوطه به جود بلینگام رسید و ضربه این بازیکن بعد از برخورد با دست ادرسون وارد دروازه شد.

 

1591204

 

سیتی در صدد جبران برآمد و دقایقی بعد فرصت داشت با ضربه تماشایی کوین دی بروین به گل تساوی دست پیدا کند، اما او بدشانس بود و ضربه اش به دیرک دروازه دورتموند برخورد کرد.

 

در دقیقه 32 و روی حرکت تماشایی فیل فودن بود که ریاض محرز تا آستانه باز کردن دروازه دورتموند پیش رفت، اما این جود بلینگام بود که در نقش منجی ظاهر شده و توپ را از روی خط دروازه بازگرداند.

 

در لحظات پایانی نیمه اول دی بروین با ارسال کرنر فرصت خوبی برای گلزنی تیمش مهار کرد، اما ضربه الکساندر زینچنکو در اختیار ماروین هیتز قرار گرفت و در نهایت دورتموند با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

 

1591200

 

اما سیتی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 55 بود که روی هند عجیب امره جان صاحب یک ضربه پنالتی هم شد. ریاض محرز پشت توپ قرار گرفت و علیرغم تشخیص درست هیتز موفق به گلزنی شد.

 

دقایقی بعد و روی ارسال تماشایی مارکو رویس بود که دورتموند تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه سر مت هوملس دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

1591203

 

1591201

 

اما در دقیقه 75 منچسترسیتی به گل دوم هم دست یافت. فیل فودن، ستاره جوان سیتی پشت محوطه صاحب توپ شد و ضربه تماشایی و دقیق او بعد از برخورد به دیرک وارد دروازه شد تا او مانند بازی رفت گلزنی کرده باشد.

 

در دقیقه 82 و روی همکاری زینچنکو و فودن سیتی باز هم فرصت خوبی داشت، اما هیتز دروازه را نجات داد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و سیتی 1-2 موفق به شکست دورتموند شد.

دیدگاه‌ها