کد خبر : 1749546 | 27 فروردين 1400 ساعت 13:09 | 14.2K بازدید | 4 دیدگاه

جلالی: با مربیان جوان در آسیا حرف برای گفتن داریم

مربی اسبق فولاد خوزستان می گوید با توجه به تسلط این تیم روی بازی در برابر السد باید پیروز می شدند و حیف شد که این اتفاق نیفتاد.

جلالی: با مربیان جوان در آسیا حرف برای گفتن داریم

به گزارش ورزش سه، مجید جلالی مربی باسابقه فوتبال ایران در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: فولادی‌ها به خوبی توانستند نقاطی که باعث قدرت السد بود را از کار بیندازند، شاید ۲۰ دقیقه ابتدایی فولاد تحت تاثیر السد بود ولی هرچه گذشت فولاد بیشتر بر بازی مسلط شد. در ۲۰ دقیقه آخر نیمه نخست بازی بسیار خوب کار کرد و در نیمه دوم کلا بازی خیلی خوبی از تیم نکونام دیدیم و به نظر من یکی از بازی های بسیار باکیفیت آسیا بود.


او در مورد اینکه تقابل ژاوی و جواد نکونام را چطور ارزیابی می‌کند نیز ادامه داد: تقابل آنها در دیدگاه و تفکرشان بود و آن چیزی بود که وسط زمین از هر دو تیم دیدیم. به نظر من جواد تیمش را خیلی خوب چینش کرده بود و مشخص بود که تیم السد را کامل و بی‌نقص آنالیز کرده‌اند. شاید اگر یارهایی که جواد نکونام وارد زمین کرد هوشیارتر عمل می‌کردند، فولاد می توانست بازی را با برد تمام کند و با اینکه فشار زیادی متحمل شدند واقعا حیف شد که نتوانستند بازی را ببرند اما هیچ چیز تمام نشده و باید با قدرت بیشتر برای دیدارهای بعدی آماده شوند و به این بازی خوب بسنده نکنند، آن‌ها می‌توانند از مرحله گروهی صعود کنند اگر بخواهند.


وی که سابقه حضور در نیمکت تراکتور را در کارنامه مربیگری اش دارد در پاسخ به این سوال که عملکرد این تیم را در دیدار با پاختاکور چگونه دید گفت: در این بازی‌ها این که تیمی بتواند به خوبی دفاع بکند خیلی مهم است ما به طور کلی از نظر تاکتیکی مخصوصاً در بخش حمله و بازیگردانی نشان داده ایم که امسال تیم ها افت کیفیت داشتند بنابراین نقطه قوت ما این است که می توانیم خوب دفاع کنیم. شما پرسپولیس را مشاهده کردید  که با همین حربه گل زد و در عین حال که حریف را کنترل می کرد توانست حمله هم بکند.

 

تراکتور در نیمه دوم خیلی طوفانی آغاز کرد ولی نمی توانست زیر فشار دوام بیاورد چون تراکتور در بعضی پست ها در مضیقه است و پست هایش باهم از نظر قدرت متوازن نیستند و به همین دلیل نتوانست زیر فشار دوام بیاورد و باز هم خوب شد که توانست در نهایت بازی را با تساوی تمام کند.


جلالی در پایان در مورد اینکه از دیدگاه او کدام تیم در گروه مرگ قرار دارد افزود: گروه فولاد و استقلال گروه‌های سنگینی هستند. ولی باز هم دقیقا نمی‌توان گفت کدام گروه مرگ است شما مشاهده کردید فولاد در برابر السد که از آن به عنوان یک قدرت در آسیا یاد می کنند چقدر خوب بازی کرد و یا استقلال با ۵ گل الاهلی را در عربستان شکست داد. من به قدرت تیم های خودمان و هوش و توانایی مربیان جوانمان خیلی امیدوار هستم.

دیدگاه‌ها