کد خبر : 1749632 | 27 فروردين 1400 ساعت 21:58 | 47.6K بازدید | 4 دیدگاه

شکست های معروف 5 گله مربی الاهلی

ریجکمپ؛ از گواردیولا تا فرهاد مجیدی (عکس)

لارنسیو ریجکمپ سرمربی الاهلی که شب گذشته با نتیجه 5 بر 2 مغلوب استقلال شد، در تیم های سابقش تجربه اینگونه شکست های سنگین را داشته است.

ریجکمپ؛ از گواردیولا تا فرهاد مجیدی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال شب گذشته با ارائه یک بازی برتر، موفق شد نخستین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را با موفقیت پشت سر گذاشته و الاهلی عربستان که میزبانی گروه سوم را برعهده دارد، با نتیجه 5 بر 2 در هم کوبیده تا صدرنشینی دور اول این بازی ها را به خود اختصاص دهد.


الاهلی که در 6 بازی گذشته خود تن به شکست داده بود، امیدوار بود تا با جذب سرمربی جدید و با غلبه بر استقلال، به روند ناکامی های خود پایان دهد که این اتفاق رخ نداد. لارنسیو ریجکمپ سرمربی رومانیایی که چند روزی است هدایت الاهلی را برعهده گرفته است، در حالی با 5 گل مغلوب استقلال شد که پیش از این نیز سابقه اینگونه شکست های تلخ را دارد.


* ریجکمپ و گواردیولا


سرمنشأ شکست های پرگل ریجکمپ مقابل پپ گواردیولا به دست آمد. ریجکمپ که پس از شکست با الهلال در فینال لیگ قهرمانان آسیا، از این تیم جدا شده بود، دوباره به تیم سابقش استوا بخارست رومانی بازگشته بود. تیم او در دیدار انتخابی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، باید به مصاف تیم پرقدرت و پرمهره منچسترسیتی می رفت.


دیدار رفت در رومانی با نتیجه 5 بر صفر به سود سیتیزن ها به پایان رسید. تیم پپ گواردیولا موفق شد 5 بار دروازه استوا بخارست را باز کند. جایی که آگوئرو در آن دیدار موفق به ثبت هت تریک شد و دو گل دیگر را داوید لوئیز و نولیتو به ثمر رساندند تا ریجکمپ برای اولین بار با 5 گل مجازات شود.

 

1591795

 

* شکست های سنگین در الوحده


ریجکمپ در سال 2017 هدایت الوحده امارات را برعهده گرفت. او در ابتدا نتایج خوبی گرفت و در 15 دیدار ابتدایی خود صاحب 10 برد و 3 تساوی شد. اما دیدار مقابل لوکوموتیو تاشکند، آغاز شکست های سنگین تیم او بود. الوحده در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ازبکستان با نتیجه 5 بر صفر مغلوب لوکوموتیو شد.


چند روز بعد الوحده با ریجکمپ با نتیجه 6 بر 2 مغلوب العین شد تا نتایج ناامید کننده الوحده و سرمربی جدیدش از راه برسند. در این میان الوحده با ریجکمپ شکست های با 4 گل را نیز تجربه کرد و این نتایج ناامید کننده منجر به قطع همکاری الوحده با او شد.

 

1591796

 

* روزهای تلخ در الوصل


ریجکمپ پس از جدایی از الوحده، در سال 2019 راهی الوصل امارات شد. او در ششمین دیدار خود با تیم جدیدش و در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با نتیجه 5 بر صفر مقابل الزوراء عراق تن به شکست داد. او یک ماه بعد و در لیگ امارات به مصاف العین رفت و با نتیجه ناامید کننده 5 بر یک شکست خورد.


6 روز بعد و در بازی برگشت مقابل الزوراء در لیگ قهرمانان آسیا، تیم ریجکمپ باز هم با 5 گل تن به شکست داد تا او به سلطان شکست های 5 گله معروف شود. البته این پایان کار نبود چرا که او دوبار دیگر مقابل تیم های الشارجه و العین با نتیجه 5 بر یک و 5 بر صفر مغلوب شد. ریجکمپ در این میان شکست های با 4 گل نیز داشت تا اینکه با باخت 4 بر یک مقابل بنی یاس، از هدای الوصل اخراج شد.

 

لارنسیو ریجکمپ پس از اینکه به همراه الهلال در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل وسترن سیدنی تن به شکست داد، به همراه الوحده و الوصل امارات و الاهلی عربستان در 13 مسابقه از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته که در این بازی ها، 11 بار متحمل شکست شده است. تیم های این مربی رومانیایی در این بازی ها 38 گل دریافت کرده و تنها 12 گل به ثمر رسانده است.

 

1591797


او شب گذشته مقابل استقلال و فرهاد مجیدی با نتیجه 5 بر 2 تن به شکست داد تا به سلطان شکست های پرگل و 5 گله معروف شود. باید دید ریجکمپ در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به همراه الاهلی چه نتایجی را کسب می کند.

دیدگاه‌ها