کد خبر : 1749675 | 28 فروردين 1400 ساعت 10:35 | 65K بازدید | 19 دیدگاه

شرایط انتقال ستاره نروژی دشوار شد؛

هالند رئال مادرید را می خواهد، رئال دیگری را!

ارلینگ هالند قصد دارد فصل بعد برای رئال مادرید بازی کند، اما شرایط باشگاه اسپانیایی برای جذب او مساعد نیست.

هالند رئال مادرید را می خواهد، رئال دیگری را!

به گزارش "ورزش سه"، نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد در صورت عدم راهیابی دورتموند به لیگ قهرمانان، ارلینگ هالند در تابستان به دنبال راهی برای جدایی از این باشگاه خواهد بود و ستاره نروژی تصمیم گرفته در رئال مادرید بازی کند. اما باشگاه اسپانیایی اولویت خود را خرید کیلیان امباپه و توافق با پاری سن ژرمن قرار داده و همین موضوع آینده هالند را درهاله ای از ابهام قرار داده است.

 

در هفته های اخیر اخبار در مورد انتقال ارلینگ هالند به رئال مادرید افزایش یافته و به نوعی باعث بهم ریختن شرایط این بازیکن و افت محسوس او شده است. این ستاره جوان در هفت بازی اخیر خود موفق به گلزنی نشده و این بدترین آمار او در دوران حرفه ایش به شمار می آید. البته ارلینگ هالند علیرغم این افت مقطعی نیز این فصل در 35 بازی 33 بار دروازه حریفان را باز کرده است.

 

1590984

 

بهترین حالت برای رئال مادرید ماندن ارلینگ هالند برای یک فصل دیگر در دورتموند و انتقال او در تابستان 2022 به مادرید است. در واقع اینگونه فلورنتینو پرز می تواند خرید کیلیان امباپه را در تابستان امسال و هالند را در تابستان سال بعد قطعی سازد.

 

در آن مقطع می توان هالند را با رقم معقول 75 میلیون یورو جذب کرد، اما حالا مشتریان شاید مجبور به پرداخت رقمی دو برابری باشند. اما حالا بهترین شانس برای منچستریونایتد فراهم شده تا ستاره نروژی را جذب بکند.

 

بارسلونا شرایط مالی خوبی نداشته، منچسترسیتی علاقه چندانی نشان نداده و رئال مادرید نیز درگیر پروژه خرید کیلیان امباپه است. رابطه خوب اوله گونار سولسشر با ارلینگ هالند می تواند باعث انتقال این بازیکن به اولدترافورد بشود و عدم اقدام رئال مادرید ممکن است سالها پشیمانی را برای این تیم به همراه داشته باشد.

 

1590307

دیدگاه‌ها