کد خبر : 1750089 | 29 فروردين 1400 ساعت 23:29 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش دو لژیونر ایرانی در والیبال لهستان و ایتالیا

اسکرا تسلیم نشد؛ پیاچنزا به نیمه نهایی رفت

در شب درخشش میلاد عبادی پور و سیدمحمد موسوی، تیم های اسکرا و پیاچنزا رقبای خود در پلاس لیگا و سری آ را شکست دادند.

به گزارش "ورزش سه"، اسکرا بلخاتوف با درخشش میلاد عبادی‌پور در دومین دیدار مرحله رده‌بندی پلاس‌لیگا با نتیجه 3 بر یک وروا ورشو را شکست داد.


میلاد عبادی‌پور، ملی‌پوش ایرانی اسکرا، در این دیدار 15 پوئن (3 پوئن از سرویس – 11 پوئن از حمله – یک پوئن از دفاع) برای تیمش کسب کرد.

 

 

1592591

 


اسکرا بازی نخست رده‌بندی را با نتیجه 2 – 3 به حریفش واگذار کرده بود و حالا برنده دیدار سوم این تیم دوم به مقام سوم پلاس لیگای لهستان خواهد رسید. 


اما در سری آ نیز همزمان یک بازیکن ایرانی به میدان رفت و موفق هم بود. پیاچنزا در شبی که سیدمحمد موسوی یکی از بهترین بازیکنان میدان بود، موفق شد با نتیجه 3 بر یک راونا را شکست دهد و با صدرنشینی در مرحله گروهی به دیدار نیمه‌نهایی پلی‌آف پنجمی لیگ برتر ایتالیا قدم بگذارد.


در بازی امشب سیدمحمد موسوی، ملی‌پوش ایرانی پیاچنزا، 16 پوئن (13پوئن از حمله، 2 پوئن از دفاع و یک پوئن از سرویس) برای تیمش کسب کرد.

 

 

1592592

 


پیاچنزا با پیروزی در این بازی، حریف تیم چهارم جدول یعنی مودنا در دیدار نیمه‌نهایی شد. دیداری که پنج‌شنبه جاری برگزار می‌شود. در دیگر دیدار نیمه‌نهایی نیز تیم‌های دوم و سوم جدول مرحله گروهی (میلان - ورونا) به مصاف هم می‌روند.


پیاچنزا درصورت کسب عنوان پنجمی لیگ برتر ایتالیا جواز حضور در چلنج‌کاپ اروپا را دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها