کد خبر : 1750095 | 29 فروردين 1400 ساعت 23:50 | 63.8K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی طارمی در شب برتری پورتو

پورتو در حالی موفق به کسب پیروزی مقابل ناسیونال شد که مهاجم ایرانی‌اش توانست گلزنی کند.

گلزنی طارمی در شب برتری پورتو

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که برخلاف دو بازی اخیرش مهدی طارمی را به‌عنوان مهاجم نوک در جمع ۱۱ بازیکن اصلی داشت، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه مادیرا فونچال با تیم قعرنشین ناسیونال دیدار کرد.

 

ناسیونال در دقیقه ۶ صاحب یک ضربه پنالتی شد و می‌توانست در این مسابقه خانگی از یاران طارمی پیش بیفتد، اما اِبِر بسا این فرصت عالی را هدر داد و نتوانست پنالتی به دست آمده مقابل پورتو را تبدیل به گل کند.

 

در ادامه پورتو بازی را در دست گرفت و روی فشار زیادی که به خط دفاعی ناسیونال وارد می‌کرد، موفق شد در دقیقه ۲۰ توسط ستاره ایرانی‌اش گل اول مسابقه را به ثمر رساند.

 

مهدی طارمی با هجوم به سمت دروازه‌بان ناسیونال به دنبال توپ‌گیری بود که توپ پس از برخورد به او مقابل پای خسوس کرونا افتاد تا او با پاس در عرض دوباره طارمی را صاحب توپ کند و این ملی‌پوش ایرانی با شوت زمینی نخستین گل تیمش را بزند.

 

 

1592603

 

 

طارمی در دقیقه ۷۲ به‌عنوان یکی از سه تعویض همزمان پورتو از زمین خارج شد و در ادامه نیز تیمش نتوانست اختلاف را بیشتر کند تا این بازی با برتری یک بر صفر به سود پورتو به اتمام برسد.

 

تیم فوتبال با کسب پیروزی مقابل ناسیونال ۶۳ امتیازی شد و ضمن بیشتر کردن فاصله با بنفیکا رده سومی به ۶ امتیاز، فاصله‌اش با تیم صدرنشین اسپورتینگ لیسبون را به ۶ امتیاز کاهش داد.

 

مهدی طارمی در دیدار با ناسیونال گل شماره ۱۱ خود در لیگ برتر پرتغال را به ثمر رساند و در رده چهارم جدول برترین گلزنان قرار گرفت.

دیدگاه‌ها