کد خبر : 1750146 | 30 فروردين 1400 ساعت 03:31 | 25.7K بازدید | 9 دیدگاه

دیاباته و شروع گلزنی در لیگ قهرمانان (عکس)

مهاجم اهل مالی استقلال توانست با گلزنی در برابر الشرطه طلسم ناکامی‌های خود را طی سه ماه گذشته بشکند.

دیاباته و شروع گلزنی در لیگ قهرمانان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یک دیدار کاملا برتر، موفق شد تیم فوتبال الشرطه نماینده عراق را با سه گل شکست دهد تا دومین گام خود را رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با قدرت هرچه تمام تر بردارد.

 

1592678


برتری استقلال مقابل نماینده عراق در شرایطی به دست آمد که در چهار بازی گذشته طی 50 سال، آبی پوشان هرگز موفق به شکست الشرطه نشده بودند و حالا فرهاد مجیدی با این برد نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.


علاوه براین موضوع شیخ دیاباته مهاجم بلندقامت اهل مالی، که حدود 90 روز از آخرین گلش در جریان بازی گذشته و بعد از آن دوبار از روی نقطه پنالتی برای استقلال گلزنی کرده بود، در این دیدار توانست با به ثمر رساندن گل سوم استقلال، طلسم ناکامی‌هایش را در امر گلزنی بشکند تا در ادامه جام استقلال روی گل‌های آقای گل فصل گذشته لیگ برتر بتواند حساب باز کند.

 

1592679


مسلماً اگر پای شیخ دیاباته به گلزنی باز شود، با توجه به آمادگی بالای مهدی قایدی و حضور مؤثر ارسلان مطهری در خط حمله کمتر تیمی در آسیا قادر است در برابر خط آتش استقلالی‌ها دوام بیاورد و باید گفت فرهاد مجیدی بابت داشتن چنین خط حمله پرقدرتی مربی خوشبختی است.

 

1592677


گفتنی است اخرین گل دیاباته در جریان بازی و نه از روی نقطه پنالتی ، به طور دقیق بر می گردد به تاریخ 29 دی ماه سال 1399 دردیدار دو تیم تراکتور و استقلال که در آن بازی استقلال موفق شده بود تراکتور را نتیجه 3 بر 1 از پیش رو بردارد.

دیدگاه‌ها