کد خبر : 1750243 | 30 فروردين 1400 ساعت 15:55 | 28.3K بازدید | 2 دیدگاه

موج واکنش های منفی بازیکنان علیه سوپرلیگ

ساعاتی پس از رسمیت یافتن سوپرلیگ، موج مخالفت ها علیه برگزاری آن شروع شده است.

موج واکنش های منفی بازیکنان علیه سوپرلیگ

به گزارش "ورزش سه"، بامداد امروز با بیانیه باشگاه رئال مادرید سوپرلیگ جدید اروپا جنبه رسمی پیدا کرد. اتفاقی که از مدت ها پیش زمزمه های وقوعش به گوش می رسید، بالاخره رخ داد و 12 باشگاه بزرگ اروپایی اعلام کردند که از تابستان پیش رو دیگر در رقابت های تحت نظر یوفا حاضر نخواهند بود و سوپرلیگی متفاوت را برگزار می کنند. لیگی که از لحاظ درآمد بسیار بالاتر از لیگ قهرمانان فعلی خواهد بود.

 

مطابق انتظار، یوفا و فیفا مخالفت صریح خود با این اقدام را نشان دادند و در ساعات گذشته بسیاری از باشگاه ها، هواداران و بازیکنان نیز علیه این سوپرلیگ موضع گرفته اند.

 

 

1592881

 

 

باکاری سانیا ستاره سابق سیتی و آرسنال در توئیتر خود نوشت:« فکر نکنم دیگر فوتبال تماشا کنم؛ چون فوتبالی که من می شناسم، چیز دیگری است»

 

 

1554196

 

 

دژان لوورن بازیکن کروات سابق لیورپول هم علیه سوپرلیگ موضع گرفت و توئیت کرد:« فوتبال در آینده نزدیک در آستانه سقوط کامل قرار خواهد گرفت. هیچ کس به یک تصویر بزرگتر فکر نمی کند و همه چیز فقط جنبه مالی دارد.

من هنوز هم معتقدم که می توانیم به راه حل مناسبی برای این وضعیت ناخوشایند برسیم.»

 

 

1533931

 

 

آندر هررا هافبک اسپانیایی پی اس جی مخالفت علنی خود با سوپرلیگ را ابراز کرد. باشگاه پاریسی با شکل گیری این تورنمنت مخالفت کرده است.

هررا در صفحه اجتماعی خود نوشت:« من عاشق فوتبال، این ورزش مردمی هستم، فوتبال متعلق به هواداران و در رویای دیدن تیم محبوبم برابر رقبای بزرگ است. اگر سوپرلیگ اروپا به قطعیت برسد، به معنای پایان این رویاها خواهد بود. شور و اشتیاق هواداران تیم های کوچک که قدرت فتح رقابت های بزرگ را ندارند نیز به پایان می رسد. من عاشق فوتبالم و نمی توانم ساکت بنشینم. من هوادار تغییر شکل برگزاری لیگ قهرمانان هستم نه شکل گیری لیگی توسط تیم های ثروتمند که منجر به ربوده شدن رویای دوست داران فوتبال می شود.»

 

 

1470432

 

 

لوکاس پودولسکی ستاره سابق تیم ملی آلمان و باشگاه های آرسنال و اینتر هم نوشت:« این توهینی به ایمان و اعتقاد است. فوتبال یعنی شادی، آزادی و عشق. فوتبال متعلق به هواداران در همه جای دنیاست. این پروژه منزجرکننده و غیرمنصفانه است. متاسفم که چند باشگاهی که برای شان بازی کرده ام جزو موسسان سوپرلیگ هستند. سوپرلیگ را متوقف کنید.»

 

دیدگاه‌ها