کد خبر : 1750251 | 30 فروردين 1400 ساعت 16:50 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

سوپرلیگ نه؛ هوادارن یونایتد، مهم ترین نگرانی رونی

وین رونی، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، می‌گوید که این باشگاه نباید اجازه دهد که رابطه آنها با هواداران وارد مسیر بدی شود.

سوپرلیگ نه؛ هوادارن یونایتد، مهم ترین نگرانی رونی

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد و 11 باشگاه دیگر شب گذشته در بیانیه ای تصمیم خود را برای برگزاری رقابت‌های سوپرلیگ اروپایی اعلام کردند. از طرف دیگر گفته می‌شود که شیاطین سرخ و مالکان آمریکایی این باشگاه از جمله مهم ترین حامیان رقابت ها محسوب می شوند.

 

وین رونی این تصمیم منچستریونایتد را محکوم نکرده است اما اسطوره شیاطین سرخ معتقد است که این باشگاه در حال حاضر رابطه خود با هواداران را به خطر انداخته است؛ موضوعی که به نظر می رسد مهمترین نگرانی و دغدغه او در مقطع کنونی محسوب می شود.

 

 

1592891

 

 

وین رونی گفت: " من می توانم از مدت زمان طولانی حضور در منچستر یونایتد صحبت کنم. آخرین کاری که آنها می‌خواهند انجام دهند این است که رابطه خود با هواداران را به خطر بیندازند.

 

من برخی ناامیدی های به وجود آمده در این زمینه را درک می‌کنم اما ما جزئیات را به شکل کامل نمی دانیم. بعید می دانم که به جز باشگاه‌ها افراد زیادی با این ایده موافق باشند چرا که لیگ‌های داخلی و لیگ قهرمانان به خطر می‌افتد اما باید ببینیم که دقیقاً چه نقشه هایی در این زمینه وجود دارد."

دیدگاه‌ها