کد خبر : 1750257 | 30 فروردين 1400 ساعت 17:40 | 58.8K بازدید | 22 دیدگاه

رسمی؛ حضور در سوپرلیگ مساوی وداع با تیم ملی

الکساندر چفرین، رئیس یوفا، تایید کرد هر بازیکنی در رقابت‌های سوپرلیگ اروپایی به میدان برود اجازه حضور در رقابت‌های یورو و جام جهانی را نخواهد داشت.

رسمی؛ حضور در سوپرلیگ مساوی وداع با تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که جنگ بین یوفا و سران برگزار کننده رقابت‌های سوپرلیگ اروپایی به اوج خود رسیده است. یوفا کاملاً با برگزاری ابن رقابت‌ها مخالف است و اعتقاد دارد که این ایده مرک فوتبال را به همراه خواهد داشت اما 12 باشگاه بزرگ اروپایی آمادگی قطعی خود را برای شکل گرفتن این مسابقات در آینده ای نزدیک اعلام کرده‌اند.

 

در روزهای گذشته شایعاتی پیرامون احتمال منع شدن بازیکنان حاضر در سوپرلیگ اروپایی از بازی در تیم های ملی شان به گوش رسید؛ شایعه ای که حالا به حقیقت تبدیل شده است.

 

 

1592901

 

 

در همین رابطه الکساندر چفرین، رئیس یوفا، گفت: " نمی توانم مخالفت خودم را با چنین ایده ای پنهان کنم. تمام بازیکنانی که در رقابت‌های سوپرلیگ اروپایی به میدان بروند، نمی‌توانند با تیم‌های ملی خود در مسابقات حضور پیدا کنند. همه فدراسیون ها نیز با این تصمیم موافق هستند.

 

90 درصد پول یوفا به همه تیم ها بر می گردد نه فقط باشگاه های بزرگ. یوفا فقط برای پول گام بر نمی دارد و به دنبال توسعه است اما سوپرلیگ چنین هدفی ندارد و فقط یک تجارت است. فقط به جیب ها بستگی دارد و با ارزش های مربوط به همبستگی مغایر است. ما یک لیگ قهرمانان جذاب و مدرن را برنامه‌ریزی کرده ایم که همه می‌توانند در آن شرکت کرده و برای برنده شدن تلاش کنند."

دیدگاه‌ها