کد خبر : 1750309 | 30 فروردين 1400 ساعت 22:36 | 21.9K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: سوپرلیگ؟ من خودم را درگیر نمی کنم

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی علاقه ای به صحبت فراوان در مورد سوپرلیگ اروپا ندارد.

توخل: سوپرلیگ؟ من خودم را درگیر نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی یکی از باشگاه هایی بوده که با ایده برگزاری لیگ اروپا موافقت کرده و احتمالا روزهای پرتنشی را پیش رو خواهد داشت. در نشست خبری پیش از دیدار مقابل برایتون، توماس توخل در مورد اخراج غیرمنتظره ژوزه مورینیو از تاتنهام و لالبته حواشی برگزاری سوپرلیگ اروپا حرف زده است.

 

توماس توخل گفت: "معمولا وقتی چنین اتفاقاتی رخ می دهد من کمی تعجب می کنم. همه ما رقیب هستیم و سعی می کنیم یکدیگر را شکست دهیم، اما در نهایت آرزو داریم همه سرمربیان شرایط خوبی داشته باشند. صادقانه فکر نمی کردم ژوزه مورینیو اخراج شود و وقتی جنین تصمین بزرگی گرفته می شود شگفت آور است.

 

1592843

 

سوپرلیگ اروپا؟ این همان چیزی است که من دوست دارم انجام دهم، دشوارترین مسابقات اروپایی. در واقع اصلا من به همین دلیل در چلسی هستم. خیلی خودم را درگیر همه موارد نمی کنم و خوشحال نستیم که اینقدر حواشی ایجاد شده، فکر کردم ما می توانیم امروز در مورد بازی مقابل منچسترسیتی و برایتون صحبت کنیم، اما شاید اینطور نباشد.

 

من می خواهم در مسابقات باشگاهی کار کنم. به باشگاه اعتماد دارم و می دانم آنها تصمیمات درستی را اتخاذ می کنند، قضاوت درباره همه چیز زود است و این کار وظیفه من نیست. روی نشان من از چلسی نوشته شده که من باید نقش خودم را بازی کنم. نقش من مربیگری و تمرکز است و ما فردا یک بازی مهم داریم. من فرد مناسبی برای پاسخ دادن به این مسئله نیستم. درک می کنم که چرا واکنش های احساسی زیادی وجود دارد، اما من اطلاعات کافی در مورد این موضوع ندارم."

دیدگاه‌ها