کد خبر : 1750514 | 31 فروردين 1400 ساعت 23:51 | 33.2K بازدید | 3 دیدگاه

جدایی اد وودوارد از منچستریونایتد در پایان سال 2021

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که اد وودوارد، مدیر اجرایی این باشگاه، در پایان سال جاری میلادی از سمتش کناره‌گیری خواهد کرد.

جدایی اد وودوارد از منچستریونایتد در پایان سال 2021

به گزارش "ورزش سه"، پیوستن منچستریونایتد به جمع تیم‌های حاضر در سوپرلیگ اروپا، اعتراض های زیادی را از سوی هواداران این باشگاه به همراه داشت و در واکنش به این اتفاق، اد وودوارد از سمتش به عنوان بالاترین مقام اجرایی باشگاه کناره گیری خواهد کرد.


وودوارد قصد داشت در پایان فصل استعفایش را اعلام کند اما با بالا گرفتن اعتراضات به اعلام آمادگی شیاطین سرخ برای حضور در سوپرلیگ اروپا، او تصمیم گرفت که در فاصله یک ماه تا پایان فصل استعفایش را رسانه‌ای کند. 

 

1593280

 


وودوارد که مشاور گلیزرها برای خرید منچستریونایتد بود، از سال 2005 در این باشگاه حضور دارد و از سال 2012 به عنوان مدیر اجرایی این باشگاه، مسئول مهمترین تصمیمات در مورد انتخاب مربیان و خرید بازیکنان بود.


این در حالی است که از ساعاتی پیش اخباری در مورد کناره گیری تعدادی از تیم های حاضر در سوپرلیگ اروپا از جمله چلسی و منچسترسیتی مطرح شده است اما هنوز مشخص نیست منچستریونایتد چه تصمیمی در این مورد خواهد گرفت؛ هرچند با کناره گیری تعدادی از تیم‌ها، احتمالا کلیت برگزاری این رقابت ها با ابهام روبرو خواهد بود. 

دیدگاه‌ها