کد خبر : 1750527 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 00:54 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 2-0 لورکوزن: عکس باواریایی‌ها روی جام

بایرن مونیخ با پیروزی 2-0 مقابل لورکوزن، در آستانه قهرمانی در رقابت های این فصل بوندس لیگا قرار گرفت.

بایرن 2-0 لورکوزن: عکس باواریایی‌ها روی جام

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان هانسی فلیک در این دیدار با دو گل زودهنگام از اریک چوپو موتینگ و یوشوا کیمیچ، موقف شدند لورکوزن را از پیش رو بردارند و اکنون برای قهرمانی در رقابت های این فصل، به یک پیروزی از 4 دیدار باقی مانده نیاز دارند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 6، لئون بِیلی در موقعیت تک به تک با مانوئل نویر، درون محوطه جریمه بایرن سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

یک دقیقه بعد این بایرنی ها بودند که به گل اول بازی رسیدند. ارسال آلابا به دهانه دروازه لورکوزن را توماس مولر قطع کرد اما هرادکی با یک واکنش به موقع توپ را برگشت داد؛ توپ برگشتی مقابل اریک چوپو موتینگ قرار گرفت و او هم با یک ضربه تماشایی، حساب کار را 1-0 کرد.

 

1593252

 

فشار حملات بایرن بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 11، کینگزلی کومان بعد از یک حرکت عرضی، قصد داشت با یک ضربه حساب شده توپ را به گوشه دروازه لورکوزن بفرستد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

اما دو دقیقه بعد، این کیمیچ بود که توانست گل دوم را برای باواریایی ها به ثمر برساند. روی یک ارسال از سمت چپ، توپ با دفع ناقص مدافعان لورکوزن مقابل کیمیچ قرار گرفت و او هم با یک ضربه دقیق، دروازه لورکوزن را برای بار دوم باز کرد.

 

1593261

 

برتری تیم میزبان بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 21، موسیالا می توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما ضربه او بعد از برخورد به مدافع حریف، در اختیار هرادکی قرار گرفت. بازیکنان لورکوزن بلافاصله یک حمله سریع را ترتیب دادند و پاتریک شیک در موقعیت تک به تک با نویر قرار گرفت اما ضربه نه چندان محکم او را دروازه بان بایرن مهار کرد.

در ادامه باز هم این بازیکنان بایرن مونیخ بودند که حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند و چندین موقعیت خوب برای زدن گل سوم ایجاد کردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند؛ از جمله در دقیقه 43 که ضربه آزاد آلابا می توانست به گل سوم منجر شود اما واکنش خوب هرادکی باعث شد تا این فرصت از دست برود و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم بایرن بهتر آغاز کرد و در دقیقه 53 بود که شوت محکم کیمیچ، درون محوطه جریمه لورکوزن به دست تاپسوبا برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در ادامه بازی متعادل تر شد تا اینکه در دقیقه 66، روی پاس کیمیچ، این چوپو موتینگ بود که می توانست گل سوم را به ثمر برساند اما علی رغم پشت سر گذاشتن هرادکی، به دلیل آفساید متوقف شد.

چهار دقیقه بعد، روی فرار عالی بیلی و ارسال او، کریم بالعربی صاحب موقعیت شد اما ضربه او با بدشانسی به تیر دروازه بایرن برخورد کرد. شش دقیقه بعد نوبت ندیم امیری بود که در موقعیت گلزنی قرار بگیرد اما ضربه او را نویر با واکنش به موقع به بیرون فرستاد.

در دقایق باقی مانده هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند که بهترین آنها در دقیقه 86 برای لورکوزن اتفاق افتاد؛ زمانی که روی ارسال تاپسوبا، جاناتان تاه صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت و در نهایت بازی با همان دو گل به سود بایرن به پایان رسید.

دیدگاه‌ها