کد خبر : 1750532 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 01:27 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

گل نجات‌بخش دلفی برای گوریکا

مهاجم ایرانی گوریکا در حضور تعویضی مقابل سیبنیک موفق به گلزنی شد.

گل نجات‌بخش دلفی برای گوریکا

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته سی‌اُم لیگ یک کرواسی، تیم فوتبال گوریکا در حالی که یونس دلفی را در جمع نفرات اصلی نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ سه‌شنبه(به وقت ایران) در ورزشگاه سوبیچِواچ به مصاف تیم رده هفتمی سیبنیک رفت.

 

نیمه اول با پیروزی یک بر صفر سیبنیک خاتمه یافت، اما گوریکا که پس از سه باخت و یک مساوی طی چهار هفته گذشته نمی‌خواست دوباره امتیاز از دست بدهد، در دقیقه ۶۰ دو تعویض همزمان انجام داد تا نتیجه را برگرداند و یونس دلفی را هم به ترکیب اضافه کرد که این اتفاق برای آنها جواب داد.

 

دلفی که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت طولانی مدت در یک مسابقه حضور تعویضی داشته و در دیدار با سیبنیک نیز انگیزه بالایی داشت، در دقیقه ۸۸ توپ ارسالی از روی کرنر سمت راست زمین را با پرش بلند از بین سه مدافع سیبنیک و ضربه سر دقیق تبدیل به گل کرد.

 

مهاجم ایرانی گوریکا که در سه حضور تعویضی این فصل یک گل برای تیمش به ثمر رسانده بود، در دیدار مقابل سیبنیک توانست دومین گل‌اش در لیگ یک کرواسی را بزند و با این شرایط احتمالا جایگاهش را در ترکیب این تیم تثبیت کند.

 

یاران دلفی با کسب تساوی یک بر یک خارج از خانه مقابل سیبنیک ۵۰ امتیازی شدند و جایگاه سوم جدول لیگ یک کرواسی را حفظ کردند.

دیدگاه‌ها