کد خبر : 1750535 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 01:43 | 62.3K بازدید | 6 دیدگاه

پاتوسی و 50 متر تک به تکی بی فایده (عکس)

آیاندا پاتوسی می توانست پیش از گل تساوی النصر، تیمش را به گل دوم برساند ولی تعلل و سرعت پایین او، یک موقعیت بزرگ را از فولاد گرفت.

پاتوسی و 50 متر تک به تکی بی فایده (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد که در دو بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد قابل قبولی داشت و با 4 امتیاز از شانس های اصلی صعود به دور بعد محسوب می شد، در بازی با النصر پرستاره ای که میزبانی این گروه را برعهده داشت، خوب و قابل قبول ظاهر شد و شاید اگر بخت با شاگردان نکونام یار بود، آنها دست پر زمین بازی را ترک می کردند.

 

 

1593271

 


در دقیقه 59 این دیدار و در حالیکه النصر برای زدن گل تساوی روی دروازه فروزان خیمه زده بود، تمام بازیکنان این تیم برای استفاده از یک ضربه ایستگاهی جلو کشیده بودند که این موقعیت توسط مدافعین فولاد دور شد.


در این لحظه، توپ سوم به بازیکنان النصر رسید و در حالیکه همه درون محوطه جریمه فولاد تجمع کرده و منتظر ارسال بازیکن عربستانی به روی دروازه بودند، روی تیزهوشی و فرصت طلبی بالای ساسان انصاری، او یک توپ قاپی بزرگ از بازیکن النصر داشت و از زمین خودی، پاتوسی را با ولید عبدالله گلر النصر در موقعیت تک به تک قرار داد.

 

 

1593273

 

 


در حالیکه هیچ بازیکنی از النصر در مقابل پاتوسی نبود، اما سرعت پایین این بازیکن و یک تعلل بی موقع، باعث شد تا مدافعین النصر از راه برسند و پاتوسی نیز با یک پاس بد به پشت سر انصاری، یک موقعیت بسیار خوب و ایده آل را از دست داد.


در حالیکه در آن لحظه بازی با یک گل به سود فولاد در جریان بود، اگر پاتوسی قدر این موقعیت را می دانست و یا از سرعت بالایی برخوردار می بود، شاید فولاد می توانست به گل دوم برسد و یک پیروزی بزرگ را در مارسول پارک از آن خود کند ولی این اتفاق رخ نداد.

 

1593272

دیدگاه‌ها