کد خبر : 1750857 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 17:35 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف ستاره بارسا؛ ریکاوری کند پیش می رود

فیلیپ کوتینیو هافبک برزیلی بارسلونا این روزها در ریو دوران ریکاوری پس از سومین حراجی مینیسک زانو را سپری می کند.

اعتراف ستاره بارسا؛ ریکاوری کند پیش می رود

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو فصل گذشته را در باشگاه بایرن مونیخ پشت سر گذاشت و با این تیم به سه گانه فوق العاده بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

با وجود عملکرد نسبتاً خوب ستاره برزیلی در ترکیب باواریایی‌ها اما باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که قرارداد او را دائمی نخواهد کرد و به همین خاطر کوتینیو در تابستان دوباره به بارسلونا بازگشت.

 

 

1558175

 

 

ستاره برزیلی در آخرین بازی سال 2020 بارسا برابر ایبار مصدوم شد و تحت حراحی مینیسک زانو قرار گرفت. کمی بعد او برای بار دوم نیز جراحی شد ولی شرایط بدتر از تصور پیش رفت و او برای سومین بار تحت جراحی مینیسک قرار گرفت و به این ترتیب نه تنها ادامه فصل که کوپا آمه ریکا را نیز از دست خواهد داد. رقابت هایی که بین 13 ژوئن تا 10 جولای و با میزبانی مشترک کلمبیا و آرژانتین برگزار خواهد شد.

 

کوتینیو که این روزها در ریو ریکاوری می کند، در صفحه اینستاگرامش در مورد وضعیت خود پیامی منتشر کرد و نوشت:« به سختی تلاش می کنم و اطمینان دارم که بهتر و قوی تر از گذشته باز می گردم. هر روز برای من یک چالش جدید است و نیاز است بیشترین انرژی ممکن را بگذارم ولی ریکاوری به کندی پیش می رود و باید همچنان صبور باشم.»

دیدگاه‌ها