کد خبر : 1750910 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 21:30 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

همسر صالح‌حمیدزیچ:

این کارهای زننده و ناپسند ربطی به هواداری ندارد!

استر، همسر حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، از حملات توهین آمیز به خود و خانواده اش در فضای مجازی خبر داد.

این کارهای زننده و ناپسند ربطی به هواداری ندارد!

 

به گزارش "ورزش سه"، پس از بالا گرفتن اختلافات بین هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، و حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی این تیم، فلیک اعلام کرد که در پایان فصل قراردادش با باواریایی ها را فسخ خواهد کرد و دیگر مایل به ادامه همکاری نیست.

جنگ قدرت بین فلیک و صالح حمیدزیچ برای مدتی طولانی ادامه داشت و اختلاف نظر عمده این دو درباره سیاست های بایرن مونیخ در نقل و انتقالات و خرید یا فروش بازیکنان بود.

اکنون اما پس از اعلام جدایی فلیک، نه تنها حمیدزیچ که خانواده اش نیز در فضای مجازی هدف آزار و اذیت قرار گرفته اند.

وقتی اختلاف بین مدیر هانسی فلیک و صالح حمیدزیچ علنی شد، برخی از هواداران بایرن مونیخ احساس کردند که باید یک طرف را انتخاب کنند. و در برخی موارد، اوضاع از کنترل خارج شده است. بایرن مونیخ اما در برابر موج حملات خصومانه علیه صالح حمیدزیچ و خانواده اش، اعلام کرده که از مدیر ورزشی خود حمایت می کند.

 

1593913

 

استر، همسر حمیدزیچ، در اینستاگرام خود نوشت: "در چند روز گذشته نظرات زشت و بسیار توهین آمیز زیادی دریافت کرده ام که هیچ ارتباطی با کار من ندارد و فقط مربوط به همسرم و شغل او می شود.

به او به عنوان یک فرد توهین شده و همه خانواده ما همزمان مورد حمله قرار گرفته اند. من می خواهم از شما بخواهم که این کار را متوقف کنید، این کاری زننده و ناپسند است و هیچ ارتباطی با "من هوادارم" ندارد!"

 

بایرن مونیخ نیز در بیاینه ای ضمن اعلام حمایت از حسن صالح حمیدزیچ نوشت: "بایرن مونیخ برابر حملات خصمانه به حسن صالح حمیدزیچ متحد و همدلانه در کنار او می ایستد. انتقاد مجاز و همواره سازنده است. اما ما حملات شخصی و تحریک آمیز را به شدت محکوم می کنیم. در بایرن مونیخ هیچ جایی برای چنین رفتارهایی نیست."

 

 

دیدگاه‌ها