کد خبر : 1750935 | 02 اردیبهشت 1400 ساعت 23:21 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

تیر و کرمانشاهی مانع از دبل نقی‌زاده!

علیرضا نقی‌زاده، هافبک مس دو حمله خطرناک به وجود آورد که توپ‌های او به تیرک برخورد کرد و توسط دروازه‌بان نفت دفع شد.

تیر و کرمانشاهی مانع از دبل نقی‌زاده!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مس رفسنجان برای جبران گل خورده مقابل نفت مسجدسلیمان در لحظات پایانی به آب و آتش می زد، علیرضا نقی زاده در دقیقه 91 مسابقه با یک شوت تماشایی سرضرب از پشت محوطه جریمه تیر دروازه نفت مسجدسلیمان را لرزاند.


شوت زیبای علیرضا نقی‌زاده پس از برخورد به تیرک، توسط مدافعان نفت به کرنر زده شد و پس از ارسال از روی کرنر هم نقی‌زاده دوباره در موقعیتی بهتر فرصت گلزنی به دست آورد که این بار ضربه روی پای دیدنی او با واکنش فرهاد کرمانشاهی گلر بلند قامت نفت مسجدسلیمان به کرنر رفت تا دو موقعیت متوالی تیم مس رفسنجان به این شکل تبدیل به گل نشود.


مسی ها که در لحظات پایانی خود را به آب و آتش می زدند، این بار با حضور دروازه بان خود داوود نوشی صوفیانی کرنر دیگری را به سمت دروازه حریف نواختند که این ضربه توسط گلر خوش‌قامت مسی‌ها با دخالت مدافعان راهی به دروازه نیافت تا توپ به زمین مس برگردد و داور در پایان 4 دقیقه وقت تلف شده سوت پایان بازی را بزند.

 

1593997


علیرضا نقی‌زاده که در این فصل یک گل مقابل ذوب‌آهن به ثمر رسانده، در شرایطی امشب با بدشانسی محض در باز کردن دروازه نفت مسجدسلیمان مواجه شد که برای دومین هفته پیاپی بخاطر بیماری نتوانسته بود از ابتدا به میدان برود و پیش از آن هم در دیدار با تراکتور بازهم دچار بدشانسی شده و توپ او از روی خط برگشت داده شده بود.


نفت مسجدسلیمان که با محمود فکری از 2 بازی مقابل سپاهان و مس که هر دو از تیم های خوب لیگ برتر محسوب می شوند چهار امتیاز گرفته است، حالا از شرایطی که بعد از نیم فصل داشت کاملا فاصله گرفته و به بقا امیدوار است اگر چه امروز در کسب این 3 امتیاز، کمی هم خوش شانس بود.

دیدگاه‌ها