کد خبر : 1750965 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 00:22 | 44.1K بازدید | 4 دیدگاه

تکرار یک اتفاق برای فکری؛ اینبار در نفت

محمود فکری در دومین حضور روی نیمکت نفت مسجد سلیمان، بهمراه این تیم یک نتیجه خوب گرفت. شکست مس رفسنجان.

تکرار یک اتفاق برای فکری؛ اینبار در نفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم او در بازی نخست موفق شد در استادیوم نقش جهان اصفهان سپاهان را متوقف کند و شب گذشته در دومین دیدار یک گل به تیم خوب مس رفسنجان زد که در اولین فصل حضور در لیگ برتر یکی از تیم های نیمه ی بالای جدول است و امشب هم در برابر نفت مسجد سلیمان ارایه گر بازی خوبی بود و موقعیت هایی را هم برای گلزنی به دست آورد که درخشش دروازه بان نفت و هم چنین تیرک دروازه مانع از گلزنی مس رفسنجان شد.

 

4 امتیاز در دو بازی سخت دستاورد حضور محمود فکری در نفت مسجد سلیمان بود و این نتایج نشان می دهد محمود فکری در حضور کوتاه مدت در نفت به خوبی تاثیرات حضور خود را ثابت کرده است. او به خوبی روحیه جنگندگی و خوشبینی را به تیمش القاء کرده است و انتظار می رود در هفته های آتی هم نفت مسجد سلیمان را یک تیم خوب و جنگجو ببینیم. تیمی که دوست دارد در هفته های پایانی لیگ برتر همانند هفته های ابتدایی خوب نتیجه بگیرد.

 

1593996

 

محمود فکری بعد از حضور در اردوی تیم نفت مسجد سلیمان این تیم را یکی از تیم های خوب این فصل لیگ برتر بر شمرد و حتی از مجتبی حسینی مربی ابتدای فصل این تیم به دلیل بازیکنانی که بخدمت گرفت تشکر کرد. نکته ی جالب توجه اینکه هفته های پایانی فصل گذشته هم هفته های خوبی برای محمود فکری بود. وقتی که با جدایی از خوشه طلایی به همراه نساجی در ده هفته پایانی نباخت و تیم های بزرگی را هم شکست داد تا جایی که نساجی از رده های انتهایی جدول به مکان نهم صعود کرد و با رتبه تک رقمی کار را به پایان برد. او اینبار در 11 هفته پایانی به نفت مسجد سلیمان ملحق شده است و در دو هفته ابتدایی از بازی با دو تیم خوب سپاهان و مس رفسنجان 4 امتیاز گرفته است و علاقمند است در نه هفته پایانی هم این روند را ادامه دهد.

دیدگاه‌ها