کد خبر : 1750969 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 00:28 | 15.3K بازدید | 3 دیدگاه

حسرت الهامی از سکوهای وطنی(عکس)

سرمربی نساجی مازندران نظاره‌گر نمایش شایسته بازیکنانش در شب شکست مقابل سپاهان بود.

حسرت الهامی از سکوهای وطنی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی پس از یک پیروزی در جام حذفی و دو برد پیاپی در لیگ برتر مقابل سایپا و نفت مسجدسلیمان، در یک دیدار دشوار که چند بازیکن غایب داشت، در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس شکست خورد، اما این سرمربی امشب امیدوار بود تا تیمش از جدال دشوار مقابل سپاهان صاحب امتیاز شود که با وجود عملکرد خوب تیمش، موفق به انجام این کار نشد.

 

شاگردان ساکت الهامی در روزی که نمایش پایاپای و جنگنده‌ای مقابل سپاهان داشتند و حملات خطرناکی هم به وجود آوردند، روی یک شوت غافلگیر کننده از احسان حاج‌صفی دروازه خود را باز شده دیدند و در ادامه هم با وجود اینکه یک اخراجی از طلایی‌پوشان گرفتند، در حسرت یک امتیاز ماندند.

 

1594001

 

سرمربی نساجی در شرایطی تیمش را در این مسابقه هدایت می‌کرد که بخاطر اخراج مقابل پرسپولیس، امشب در کنار زمین حضور نداشت و از دور دستورات تاکتیکی را به دستیاران و در ادامه بازیکنانش منتقل می‌کرد.

 

الهامی سال گذشته در شرایطی هدایت تراکتور را برعهده گرفت که در جدال حساس خانگی موفق شد سپاهان را شکست دهد، اما امشب در قامت سرمربی نساجی و در حالی که شاگران کم نام و نشان‌تری نسبت به سال گذشته و حریف اصفهانی داشت، از کسب امتیاز باز ماند.

 

سرمربی نساجی که چالش دشواری را در این تیم تجربه می‌کند، حالا با عبور از دو مسابقه دشوار مقابل دو تیم بالای جدولی، مسیر جدیدی را در ادامه لیگ بیستم برای تیمش ترسیم خواهد کرد تا دوباره روی روال قبلی بیفتند و با کسب پیروزی‌های پیاپی در لیگ برتر بمانند.

دیدگاه‌ها