کد خبر : 1750975 | 03 اردیبهشت 1400 ساعت 00:48 | 15.9K بازدید | 3 دیدگاه

از داوری فقط حمایت و تعریف می کنیم؛

منصوریان: هیچ بازیکنی در تیم من حاشیه امنیت ندارد

سرمربی تیم آلومینیوم معتقد است که تیمش طی هفته های اخیر با تغییر تاکتیک هایی که صورت گرفته، روی به فوتبال بازی کردن آورده است.

منصوریان: هیچ بازیکنی در تیم من حاشیه امنیت ندارد

به گزارش ورزش سه، تیم آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر میزبان تیم پیکان بود؛ این تیم که هفته گذشته با تساوی یک بر یک مقابل ماشین سازی در تبریز به کار خود پایان داده بود، این هفته نتوانست از سد میهمان خود در اراک بگذرد و تقابل دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید. صحبت های علیرضا منصوریان، سرمربی تیم آلومینیوم در نشست خبری پس از بازی را بخوانید:

 


از داوری فقط حمایت و تعریف می کنیم

 

می دانستیم که تیم پیکان تیمی است که معمولا عقب می نشیند و فقط بازی مستقیم انجام می دهد. ابراهیم صالحی روز خوبی در نیمه اول داشت و چندین موقعیت سر درست کرد؛ یک موقعیت پنالتی هم بود که صحنه را من ندیدم و آقای منصوریان از من جلوتر بود. ما از داوری فقط حمایت و تعریف می کنیم حتی اگر در دقایق پایانی بازی امروز گل نمی زدیم.

 

 

باید تبعات داشتن گلر جوان را قبول کنی


در مجموع شکل بازی ماشین سازی را پیدا کرده و دوباره به بازی برگشتیم. در نیمه دوم کاملا مسلط به بازی بودیم. از سه نفر خط دفاعی مان فوق العاده در شکل گرفتن بازی من تشکر می کنم. از گلرم بسیار راضی هستم. باید تبعات داشتن گلر جوان را قبول کنی. تیم هایی مثل آلومینیوم بازیکنان جوان می آورند و یک سری تاوان ها می دهند؛ مثل کاری که ما با بیرانوند در نفت و حسینی در استقلال کردیم.

 

 

کنترل کل بازی در نیمه دوم دست ما بود

 

می توانستیم در اواخر بازی راحت ببریم؛ مالک بازی هم بودیم. می دانستیم با تیمی بازی داریم همه می روند عقب و مستقیم توپ را می آورند روی سر ابراهیم صالحی. در مجموع کنترل کل بازی در نیمه دوم دست ما بود. همان اوایل کار و قبل از پنالتی هم می توانستیم به گل برسیم.

 

 

دست هواداران اراکی را می بوسم

 

از هواداران اراکی به صورت ویژه متشکرم. ممنونم و دست شان را می بوسم که امروز جلوی در هتل نیامدند. البته یک عده ای آمدند و یک لایی کشیدند که از آنها هم خواهش می کنم که به سلامتی شان فکر کنند. هفته های پیش بی پروا برای بدرقه تیم می آمدند. یکی از هواداران خوب مان به نام آقای چگینی کرونا گرفته که برایش آرزوی سلامتی می کنیم.  انشالله شکل سه کلین شیت متوالی اول ما را از بازی با آبادان دوباره شروع می کنیم. به لطف خداوند متعال سعی می کنیم بهترین اتفاقات را اینجا رقم بزنیم.

 

 

هیچ بازیکنی در تیم من حاشیه امنیت ندارد


هیچ بازیکنی در تیم هایی که من داشتم حاشیه امنیت ندارد. ما نمی توانیم تیم مان را یازده نفره ببندیم. این تیم به صورت طبیعی در اول فصل به حالت گلخانه ای بسته شده است؛ یعنی همه قراردادها یکساله است. ما باید به همه بازیکنان شانس بدهیم و یک مدل به همه تمرین بدهیم. با توجه به شناختی که از تیم پیکان داشتیم، این ترکیب بهترین ترکیبی بود که می توانستیم داشته باشیم. در نیمه دوم جواب بهتری گرفتیم. ما در نیمه اول با ترکیب 3-4-3 بازی می  کردیم و آنها 2-5-3 بودند و در حالت دفاعی با 5 مدافع مقابل ما بازی می کردند. ما تغییر سیستم داشتیم و شکل هجومی 2-5-3 را بازی کردیم.

 

 

پیکان یک جاهایی بهتر از ما بود

 

تغییرات مان طبیعی بود. ما وقتی می رویم با ماشین سازی بازی می کنیم و بازیکنان مان همه در یک کیفیت هستند توقع مان این است که در زمین با همه انرژی و توان کار کنند. سعی کردیم در این بازی سه چهار بازیکن دیگر را هم در زمین داشتیم. با تغییراتی که در نیمه دوم انجام دادیم فکر می کنم 15-16 بازیکن را بازی دادیم. ما باید خودمان را آماده این کنیم که همه بازیکنان خود را به یک سطح برسانند. در نیمه اول اگر بخواهیم منطقی صحبت کنیم  پیکان یک جاهایی بهتر از ما بود اما در نیمه دوم مالک مطلق زمین بودیم.

 

 

مبحث آلومینیوم مبحث تک رقمی بودن نیست

 

مبحث آلومینیوم و امثال این  تیم مبحث تک رقمی بودن نیست. سه سال اول آلومینیوم چه با من چه بی من تثبیت در لیگ برتر است. خیلی از تیم ها مثل جم در سال اول پنجم لیگ برتر شدند و در سال سوم به دسته یک بازگشتند. این یک قسمت خطرناک است و باید سقف رویاهایمان را منطقی جلو ببریم. اگر شرایط بسیار مطلوب باشد و رتبه مان از اینی که هست بهتر شود که خدا را صد هزار مرتبه شکر؛ مثل الان که بخاطر یکسری تصادفات در جدول، پنجم هستیم.

 

چه بهتر که بالاتر برویم. من به هیات مدیره محترم هفته گذشته هم گفتم که هدف ما در سه سال اول تثبیت تیم در لیگ برتر است. سال اول مهمترین قسمت شکل گرفتن تیم مان است. ولی باید تمام وجود برای هوادار بجنگیم؛ هواداری که بدون در نظر گرفتن کرونا و بدون ماسک جلوی هتل حضور می یابد من دستش را می بوسم. اگر بتوانیم بالاتر برویم چه عیبی دارد. با توجه به 9 هفته پایانی که در پیش است می توانیم یک ریتم خیلی خوبی برای خودمان حفظ کنیم.

 

 

به فوتبال بازی کردن روی آورده ایم

 

اگه دقت کنید متوجه می شوید که ما تغییرات تاکتیکی داشته ایم و به فوتبال بازی کردن روی آورده ایم. بازی بزن زیرش و کارهایی که بعضی از تیم ها می کنند خواسته من در فوتبال من نیست. باید از انتهای زمین با حوصله اما با برنامه و پرفشار جلو برویم.

 

دیدگاه‌ها