کد خبر : 1751655 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 09:27 | 13.8K بازدید | 2 دیدگاه

در آستانه دیدار با رئال مادرید؛

توخل: بازی با رئال چیزی است که رویایش را می‌بینی

آبی ها تنها یک گام با رسیدن به فینال چمپیونزلیگ فاصله دارند، اما برای رسیدن به این مقصود باید قهرمان سیزده باره این رقابت ها و موفق ترین تیم در چمپیونزلیگ را شکست دهند.

توخل: بازی با رئال چیزی است که رویایش را می‌بینی

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل به شاگردان جوانش در چلسی گفته است که با آغوش باز به استقبال بازی با رئال مادرید در نیمه نهایی چمپیونزلیگ در روز سه شنبه این هفته بروند.

چلسی از سال 2014 به بعد نتوانسته بود در جمع چهار تیم برتر چمپیونزلیگ حاضر باشد. آبی ها همچنین تیمی دارند که از بازیکنان جدید بسیار و تعدادی از بازیکنان آکادمی این تیم بهره می برد که هیچ کدام تجربه شرکت در این سطح از رقابت ها را ندارند.

در همین حال مادرید با مربیگری زین الدین زیدان سه بار قهرمان چمپیونزلیگ شده است و بسیاری از این قهرمانان اروپا در تیم فعلی حاضر هستند. توخل معتقد است که تیمش توانایی رقابت با رئال مادرید را دارد اما از شاگردانش می خواهد که از بازی برابر لوس بلانکوس در دو مسابقه رفت و برگشت، بیاموزند.

 

1595131

 

توخل گفت: "زیدان رکورد فوق العاده ای دارد، مخصوصا در چمپیونزلیگ، که او سه بار پشت سر هم قهرمان شده و کاری تقریبا غیرممکن است. ما در بالاترین سطح به نیمه نهایی رسیدیم و باید برابر رئال مادرید بازی کنیم، اوضاع نمی تواند از این سخت تر باشد.

دلیلش این است که آنها با تجربه ترین تیم در این رقابت ها هستند. آنها با اعتماد به نفس و آگاهی کامل در این بازی ها شرکت می کنند. آنها در حال حاضر روی دور خوبی هستند. شانزده بازی یا در همین حدود بدون شکست! مطمئن هستم که ما هم با اعتماد به نفس و باور درونی حقیقی به این مسابقه پا می گذاریم.

ما حالا بازی های حساسی در FA Cup، لیگ برتر و چمپیونزلیگ در پیش داریم و باید نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم بتوانیم فوتبالی جذاب و ماجراجویانه را ارائه بدهیم. ما می توانیم فوتبالی تهاجمی و نزدیک را بازی کنیم. ما با سختی با آنها مبارزه خواهیم کرد و بعد خواهیم دید که چه تیمی از این دو بازی پیروز بیرون خواهد آمد.

این چالش سختی است و پس از آن ما باهوش تر و بهتر خواهیم بود. این برای ما در کنار هم تجربه ای عظیم خواهد بود. خیلی خوشحالیم که به این سطح راه یافته ایم. این چیزی است که به عنوان یک بچه رویایش را می بینی... اینکه در بازی های بین المللی برابر رئال مادرید بازی کنی. هیچ شکی در این باره وجود ندارد."

 

دیدگاه‌ها