کد خبر : 1751668 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 10:38 | 30.4K بازدید | 4 دیدگاه

بازگشت ستاره کاتالان به خانه؛

گواردیولا تایید کرد: گارسیا به بارسلونا می‎‌رود

اریک گارسیا، مدافع منچسترسیتی، در ترکیب این تیم در فینال کارابائو کاپ حاضر نبود و پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن ها، تایید کرد که او قرار است به بارسا بپیوندد.

گواردیولا تایید کرد: گارسیا به بارسلونا می‎‌رود

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا پس از پیروزی در فینال کارابائو کاپ برابر تاتنهام تایید کرد که اریک گارسیا احتمالاً باشگاه را ترک کرده و به بارسلونا خواهد پیوست.

قرارداد این مدافع وسط کاتالان در تاریخ 30 ژوئن به پایان خواهد رسید و با وجودی که سیتی تمدید قرارداد را به او پیشنهاد کرده بود، گارسیا قرار است سیتیزن ها را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند.

 

1595155

 

گواردیولا پس از قهرمانی گفت: "اریک گارسیا یکی از بازیکنان محبوب من است. به خاطر رفتاری که دارد دوست داشتم 15 تا اریک گارسیا داشته باشم. او همیشه به فکر تیم است. او در لحظات خوب یا بد همواره چهره خوبی است. همیشه به مربی و دیگر کارکنان تیم کمک می کند. او اغلب اوقات به دلیل اینکه قرار است به بارسلونا برود روی نیمکت نیست.

او قرار است به یک تیم فوق العاده برود و وقتی مردم می گویند که اگر من آنها را بازی ندهم راضی نخواهند بود، من به اریک فکر می کنم."

 

این نخستین باری نیست که گواردیولا از علاقه خود به گارسیا سخن گفته است. در اوایل ماه مارس نیز گواردیولا درباره او گفت: "اریک گارسیا برای من مانند پسرم است. او فصل پیش و پس از قرنطینه عمومی بهترین مدافع میانی ما بود."

 

 

1595154

 

گواردیولا افزود: "او هرگز مرتکب اشتباه نشد و در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ هم بازی کرد. او قرار است در بارسلونا بازی کند و او یک بازیکن متوسط نیست، یک بازیکن درجه یک و سطح بالا است. او در دو بازی قبل برای ما به میدان نرفت و این قلب من را می شکند.

به همین دلیل است که وقتی یک تیم سطح بالا داری کار برای همه سرمربیان سخت است. نمی توانید تصور کنید که چه معنایی دارد."

 

ستاره بیست ساله کاتالان محصول آکادمی بارسلونا است و در سال 2017 به منچسترسیتی پیوست.

گارسیا با وجودی که در باشگاهش زمان کافی برای بازی به او نمی رسید، باز هم به تیم ملی اسپانیا دعوت شد. او در این فصل تنها در 10 بازی برای سیتی به میدان رفته بود.

 

 

دیدگاه‌ها