کد خبر : 1751671 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 10:44 | 84.2K بازدید | 7 دیدگاه

الریاضیة: دیاباته کادرفنی استقلال را گیج کرد!

روزنامه عربستانی الریاضیة در مطلبی به مصدومیت شیخ دیاباته پرداخته و اینکه تکلیف حضور این بازیکن برای بازی با الاهلی، امروز مشخص می شود.

الریاضیة: دیاباته کادرفنی استقلال را گیج کرد!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در چهارمین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل با تساوی 2 – 2 متوقف شد. در دقایق پایانی این دیدار و در وقت های تلف شده، شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی آبی پوشان دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد.


در حالیکه سابقه مصدومیت های دیاباته و اخبار منتشره از جده نشان می دهد که احتمال حضور این بازیکن در بازی با الاهلی بسیار کم است و باید آیا دیاباته را جزو غایبین آن دیدار به شمار بیاوریم، اما روزنامه الریاضیة چاپ عربستان در خبری اعلام کرده است تکلیف این بازیکن پس از تمرین امروز مشخص می شود.


الریاضیة با تیتر "دیاباته کادرفنی استقلال را گیج کرد" نوشته است: شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال ایران پس از غیبت در تمرین دیروز، به دلیل مصدومیتی که دو روز پیش در جریان دیدار با الدحیل قطر متحمل شد، حسابی کادر فنی استقلال را گیج کرده است. 


این روزنامه در ادامه نوشته است: آزمایشاتی که از این بازیکن به عمل آمده نشان می دهد که وی از فشار عضلانی رنج می برد و احتمال حضور وی در دیدار فردا مقابل الاهلی در دور پنجم از دیدارهای گروه سوم در تمرین امروز مشخص خواهد شد. 


الریاضیة در پایان با اشاره ای به تمرینات آبی پوشان نوشته است: فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در جلسه تمرینی روز گذشته یک تمرین سبک را برای بازیکنان تعویضی در نظر گرفت در حالی که تیم اصلی که در دیدار برابر الدحیل شرکت کرده بود، تنها به انجام کارهای آمادگی جسمانی و تمرینات ریکاوری بسنده کرد.


استقلال و الاهلی بامداد چهارشنبه در دیداری حساس به مصاف هم می روند. این بازی که از ساعت 00:45 آغاز می شود، می تواند تکلیف گروه سوم را تا حدود زیادی مشخص کند و برنده این مسابقه، شانس بسیار بالایی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی خواهد داشت.

 

1595161

 

دیدگاه‌ها