کد خبر : 1751703 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 13:03 | 17.4K بازدید | 5 دیدگاه

عزیزیان:فعلا برای شکایت از مظاهری منصرف شده‌ام

مربی ابتدای فصل گلرهای استقلال گفت که شاگردان مجیدی می توانند با شکست الاهلی، به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

عزیزیان:فعلا برای شکایت از مظاهری منصرف شده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزیزیان مربی سابق دروازه بان های استقلال و بازیکن سابق پرسپولیس در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم حمید جاسمیان بازیکن سابق پرسپولیس گفت:  حمید خان یک انسان پاک، خوب و دست به خیر بودند که این حرف من به تنهایی نیست و همه معترفند که او انسان والایی بود. در این چند وقت دور همدیگر بودیم و او یک انسان شریفی بود که حیف شد او را از دست دادیم. همیشه تا زمانی که انسان ها زنده هستند، حالشان را نمی پرسیم. حمید جاسمیان از بزرگان فوتبال مملکت بود. او کم کسی نبود.


وی درباره اینکه در سالهای اخیر به حمید جاسمیان سخت گذشت و برای جلوگیری از این اتفاق باید چه کاری انجام داد، گفت: در فدراسیون فوتبال دفتری وجود داشت که پیشکسوتان دور هم جمع می شدند و حمید خان رئیس آن قسمت بود و دور همدیگر حضور داشتند. به نظر من وزارت ورزش یا فدراسیون باید بتواند پیشکسوتان را ساماندهی کند. جوانانی که اکنون در حال بازی هستند، مدتی بعد نیز پیشکسوت خواهند شد و باید تدارکی از سوی فدراسیون یا وزارت ورزش اندیشیده شود که این جوانان بتوانند پیشکسوتان را بشناسند چرا که بعدها جا پای بازیکنان قدیمی می گذارند. من از وزارت ورزش و فدراسیون درخواست می کنم کانون پیشکسوتان را دوباره تشکیل دهند و اینگونه نباشد که برای عرض تسلیت در بهشت زهرا جمع شویم.


عزیزیان درخصوص عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال تیم خیلی خوبی است که بازیکنان و مربیان خوبی در اختیار دارد و به نظر من می توانند از گروهشان صعود کنند. در بازی سوم کمی کار گره خورد و استقلال می توانست قبل از دریافت گل چهارم، به گل برتری برسد. بعد از اینکه بازی 2 – 2 شد استقلال خیلی خوب بازی کرد و باید این نکته را متذکر شویم که الدحیل از لحاظ مالی تیم توانمندی است و توانسته بازیکنان خوبی را جذب کند. به نظر من استقلال می تواند الاهلی را ببرد و به دور بعدی صعود کند.


وی درخصوص شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس نیز خوب کار کرده و 4 بازی را برده است و یک ترس و لرزی را به جان تیم های عربستانی و قطری بیندازد و از آسیا زهر چشم گرفته است ولی نباید پرسپولیسی ها مغرور شوند. درست است که از گروه صعود کرده ایم ولی دور حذفی مانده و کار سخت است. خدایی نکرده در یک بازی ببازد، از دور مسابقات حذف می شود. هنوز چیزی تمام نشده و دور حذفی باقی مانده و تا فینال و قهرمانی راه زیادی مانده است. بچه ها باید از حواشی دور باشند که مدیران تیم از جمله آقای گل محمدی قطعا این را به بچه ها گوشزد کرده اند.


او درخصوص شکایتش از رشید مظاهری گفت: چون استقلال قصد داشت در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند، فعلا از شکایتم صرف نظر کرده ام تا تیم بتواند با خیال آسوده در این بازی ها حضور پیدا کند. ان شالله استقلال بتواند مقامی در آسیا کسب کند و بخاطر هواداران و تیم بزرگ استقلال فعلا شکایت نکرده ام تا ان شالله جامی بیاورند و مقامی کسب کنند و سپس من شکایتم را پیگیری می کنم.

دیدگاه‌ها