کد خبر : 1751716 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 13:56 | 27.8K بازدید | 7 دیدگاه

تشییع پیکر اسطوره سرخ ها در قطعه هنرمندان؛

حمید جاسمیان به خاک سپرده شد (عکس)

مراسم تشییع حمید جاسمیان اسطوره باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل در میان حضور پیشکسوتان این باشگاه به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، حمید جاسمیان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس روز گذشته به خاطر ابتلا به ویروس کرونا، جان خود را از دست داد. او که اولین کاپیتان سرخپوشان محسوب می‌شد، نزدیک به دو هفته با بیماری کووید-19 مبارزه کرد و در حالی که انتظار می‌رفت سلامتی خود را به دست بیاورد، از دنیا رفت تا جامعه ورزش ایران را عزادار کند.

 

صبح امروز و در شرایطی که قرار بود تشییع جنازه از ساعت 12 برگزار شود، محمد پنجعلی کاپیتان اسبق سرخ‌ها چند ساعت زودتر در قطعه هنرمندان بهشت زهرا حضور یافت و گفتگویی نیز با خبرنگاران انجام داد. در ادامه رحیم یوسفی، سعید عزیزیان و برخی دیگر از پیشکسوتان پرسپولیس در محل حاضر شدند و سپس علی پروین اسطوره باشگاه و هم‌تیمی زنده‌یاد جاسمیان خود را به بهشت زهرا رساند تا در مراسم تدفین او شرکت کند.

در شرایطی که حدود 100 نفر از دوستداران او به همراه پیشکسوتان ورزش ایران در قطعه هنرمندان حضور داشتند، با ساعتی تاخیر پیکر حمید جاسمیان تحویل داده تا تشییع جنازه رسما آغاز شود. جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در مراسم حضور داشت. در همین لحظات نماز میت بر پیکر کاپیتان اسبق قرمزها اقامه و در میان گریه و ماتم همبازیان سابق، جاسمیان به خاک سپرده شد.

 

1595247

 

1595248

 

1595249


 

یکی از نکات قابل توجه حضور دختر حمید جاسمیان بود که به شدت در این مراسم گریه می‌کرد و باعث تاثر حاضران می‌شد. نکته دیگر این‎‌که به نظر می‌رسد هیچ یک از مسئولان فدراسیون فوتبال در مراسم حضور ندارند.

سعید شیرینی سرپرست سابق پرسپولیس و عضو شرکت پیشکسوتان به همراه چند نفر دیگر از مسئولان این شرکت هم در محل حضور دارند.

 

1595250

 

1595251

 

1595252

 

ساعت 13 مراسم به پایان رسید و حاضران پس از قرائت فاتحه، محل را ترک کردند. مزار او در کنار زنده یاد مهرداد میناوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس قرار دارد.

زنده یاد حمید جاسمیان که سابقه سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال ایران را دارد، پیراهن تیم ایران را هم بر تن داشت.

دیدگاه‌ها