کد خبر : 1751719 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 14:10 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

چلسی تیمی کامل است؛

واران: تمام تمرکزم بازی های بعدی رئال خواهد بود

رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید تاکید کرد در این مقطع تنها به بازی های پیش رو فکر می کند.

واران: تمام تمرکزم بازی های بعدی رئال خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رافائل واران با باشگاه رئال مادرید یک سال دیگر به اتمام می رسد و اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی این بازیکن در فصل تابستان منتشر شده است. اما در نشست خبری پیش از دیدار مقابل چلسی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، رافائل واران مدعی شد به شایعات اخیر در مورد عدم تمایل یوفا به موفقیت رئال مادرید فکر نمی کند.

 

رافائل واران گفت: "می دانیم که در مرحله نیمه نهایی قرار داریم و در این مرحله از نظر فیزیکی، تاکتیکی و فنی انتظارات بالاست. جزئیات بسیار مهم است و ما باید با ارائه یک نمایش درخشان برای کسب پیروزی وارد میدان بشویم. این یک فصل خاص و با برنامه شلوغ برای همه تیم هاست. من همیشه در تلاش برای پیشرفت هستم و هر فصل یک پروسه یادگیری برایم محسوب می شود.

 

من همیشه سعی می کنم کامل تر شده و به هم تیمی هایم کمک بکنم. در این فصل بازی های زیادی انجام داده ام. ما در لیگ و لیگ قهرمانان بسیار هیجان زده هستیم و می خواهیم فصل را خوب به پایان برسیم. ما به بازیکنان رئال مادرید اعتماد داریم و می دانیم که می توانیم در تمام مسابقات پیش رو خطرناک ظاهر شویم.

 

1549315

 

چلسی تیمی کامل است و بازیکنان این تیم ویژگی های متفاوتی دارند. حریف قادر به ارائه بازی هجومی و بالا بازی کردن است، اما بهترین نکته برای رئال مادرید توانایی ارائه دفاع تیمی است. تیبو کورتوا فصل خیلی خوبی رو سپری می کند، ما تغییرات زیادی در خط دفاع داشتیم و باید به این شرایط عادت کنیم."

 

احتمال تمدید قرارداد با رئال مادرید: "آینده برای من واضح و روشن بوده و در حال حاضر تمرکزم روی پایان فصل است. ما در مقطع پرفشاری قرار داریم و باید روی بازی های آینده تمرکز کنیم. پیام من به هواداران این است که من صد در صد به تیم متعهد هستم. ما چالش هایی زیادی پیش رو داریم که به ما انگیزه می دهد."

 

احتمال جریمه شدن از سوی یوفا: "من چهار بار فاتح لیگ قهرمانان شده ام و این رقابت ها انگیزه فراوانی به من می دهد. ما در مورد چیزهایی نگران هستیم که قادر به کنترلش باشیم. تلاش ما ارائه بهترین عملکرد خواهد بود و نمی توانیم به مواردی از اختیار ما خارج است فکر بکنیم."

دیدگاه‌ها