کد خبر : 1751725 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 14:52 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

اکبرپور در ماشین پا به توپ شد (عکس)

سرمربی تیم ماشین سازی این روزها در حال آماده کردن تیمش برای هفته های حساس لیگ برتر است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماشین سازی تبریز عملکرد پر نوسانی در لیگ بیستم داشت؛ عملکردی که حاصل آن ایستادن در رتبه شانزدهم جدول رده بندی است. این تیم برای بقا کار سختی در پیش دارد و با سرمربی جدید خود به دنبال رسیدن به این هدف بزرگ است.

 

علیرضا اکبرپور، ماه گذشته هدایت ماشین سازی تبریز را به عهده گرفت. تیم تحت هدایت او در اولین بازی مقابل آلومینیوم اراک عملکرد خوبی داشت و تنها چند دقیقه برای کسب برد کم آورد و با تساوی یک بر یک رضایت دست یافت.

 

بازی هفته بیست و یکم ماشین سازی به دلیل حضور تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول شد؛ بر همین اساس شاگردان علیرضا اکبرپور فرصت زیادی برای آماده سازی خود زیر نظر این مربی دارند؛ آنها دومین بازی خود با هدایت سرمربی جدیدشان را روز هجدهم اردیبهشت ماه در تبریز مقابل سایپا برگزار خواهند کرد.

 

 

1595271

 

1595272

 

علیرضا اکبرپور که فوتبال حرفه ای خود را از ماشین سازی تبریز آغاز کرد اینک به عنوان سرمربی به این تیم بازگشته و ماموریت بسیار سختی در پیش دارد. او امیدوار است که بتواند شرایطی را رقم بزند که بقای تیمی منجر شود که با درخشش در آن به فوتبال ایران معرفی شد.

 

اکبرپور که در زمان بازی یکی از هافبک های پا به توپ و گلزنی بود که هواداران فوتبال از او خاطرات شیرین زیادی دارند. او طی تمرینات اخیر تیمش پا به توپ شده و برخی از خواسته های تاکتیکی و تکنیکی اش از بازیکنان را به صورت فردی به عناصر تهاجمی به نمایش گذاشت تا نشان دهد همچنان از آمادگی بدنی خوبی برخوردار است.

دیدگاه‌ها