کد خبر : 1751743 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 15:59 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

انگیزه بالای عباس‌زاده برای تکرار بزرگ (عکس)

مهاجم تراکتور امیدوار است که بتواند در بازی امشب تیمش به مانند بازی رفت نمایش خوبی مقابل نماینده ازبکستان داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور ایران در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امشب در دیداری بسیار حساس به مصاف پاختاکور خواهد رفت. این تیم در حال حاضر با 6 امتیاز از 4 بازی در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد و برای صعود از گروه خود نیاز به پیروزی در بازی امشب دارد.

 

بازی رفت دو تیم با تساوی سه بر سه همراه بود؛ دیداری که محمد عباس زاده دو بار در آن گلزنی کرد. او یک بار بعد از گل اشکان دژاگه، دروازه حریف را باز کرد تا بازی دو بر صفر شود. در ادامه اما ورق برگشت و پاختاکور سه گل زد؛ در حالی که می رفت بازی با شکستی تلخ برای تراکتور به پایان برسد، عباس زاده یک بار دیگر خوش درخشید و با گرفتن و گل کردن یک پنالتی نجات بخش، تراکتور را شکست نجات داد.

 

1595300

 

1595301

 

 

بعد از این نمایش درخشان، تراکتوری ها حساب ویژه ای روی عباس زاده که در لیگ برتر هم گل های حساسی به ثمر رسانده بود باز کردند اما این بازیکن طی سه بازی اخیر موفق به گلزنی نشده است. حال بعد از سه بازی و رویارویی دوباره با پاختاکور، این مهاجم امیداور است که بتواند یک بار دیگر خوش درخشیده و با گلزنی خود تراکتور را به بردی حساس و سرنوشت ساز برساند.

دیدگاه‌ها