کد خبر : 1751754 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 16:41 | 33.5K بازدید | 2 دیدگاه

میتریتا برای استقلال آماده شد (عکس)

الکساندرو میتریتا هافبک رومانیایی الاهلی در تمرین شب گذشته این تیم حاضر شد و خودش را برای مصاف با استقلال آماده کرد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و الاهلی در دور پنجم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، بامداد چهارشنبه و از ساعت 00:45 در استادیوم الجوهرة به مصاف هم می روند که برنده این دیدار را می توان تا حدود زیادی به عنوان یکی از تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی لحاظ کرد.


الکساندرو میتریتا هافبک رومانیایی و تأثیرگذار الاهلی که در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان از بازیکنان موثر و کارآمد این تیم محسوب می شد، در بازی با الدحیل دچار آسیب دیدگی شد و در دقیقه 43 از زمین بازی بیرون رفت و نگرانی هایی درخصوص اینکه او تمامی رقابت های ACL را از دست دهد، پیش آمد.

 

1595307

 

1595308

 

1595309


این بازیکن به دلیل مصدومیت نتوانست در دو بازی گذشته الاهلی در برابر الشرطه تیمش را همراهی کند اما با تلاش فراوان کادرپزشکی الاهلی، شب گذشته در تمرینات این تیم پا به توپ شد و امشب نیز در تمرینات گروهی حضور پیدا می کند تا از این بابت مشکلی برای همراهی تیمش در بازی حساس با استقلال نداشته باشد.


روزنامه الریاضیة در گزارشی به تمرین الاهلی پرداخت و نوشته است: بازیکنان اصلی الاهلی که در بازی با الشرطه به میدان رفته بودند، شب گذشته تمرین تفریحی و سرگرم کننده ای را زیر نظر لارنسیو ریجکمپ سرمربی خود گذراندند.


در این تمرین که بیش از یک ساعت به طول انجامید، ریجکمپ پیش از آغاز تمرین به گفتگو با شاگردانش پرداخت و از اهمیت دیدار با استقلال سخن گفت. این روزنامه در پایان نوشته است که انتظار می رود ریجکمپ پس از تمرین امشب و با توجه به مهره هایی که در دسترس دارد، ترکیب مورد نظرش را برای دیدار با استقلال انتخاب کند.

دیدگاه‌ها