کد خبر : 1751762 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 17:01 | 9.5K بازدید | 2 دیدگاه

تیم رحمتی در نیم‌فصل دوم بباز نیست!

پدیده خراسان در نیم‌فصل دوم علیرغم جدایی خیلی از نفرات کلیدی خود در هیچ یک از بازی‌هایش شکست نخورده است.

تیم رحمتی در نیم‌فصل دوم بباز نیست!

به گزارش "ورزش سه"، پدیده خراسان که در اولین سال سرمربیگری مهدی رحمتی با از دست دادن بازیکنان زیادی چون سرلک، حسین مرادمند، سعید صادقی و ... کار خود را در لیگ بیستم آغاز کرده است، در نیم‌فصل دوم نیز بازیکنان بزرگی چون کاپیتان اکبر صادقی، محمد حسن جعفری، فرشاد فرجی، سعید جلالی‌راد، نبی‌زاده و ... را بنا به دلایل متعدد از دست داده است.

 

مهدی رحمتی با تکیه بر بازیکنان جوان و بی‌نام و نشانی که در ابتدای فصل جذب کرده و در اختیار گرفتن یکی دو بازیکن بی‌ادعا در نیم فصل، اکنون 25امتیازی است که تنها 4 امتیاز با تیم رده پنجم فاصله دارد و در صورت برابر شدن تعداد بازی‌ها و اینکه قاسمی‌نژاد به عنوان موتور گلزنی این تیم ماندنی شد، شانس حضور در جمع شش تیم بالای جدول را خواهد داشت.

پدیده با توان فعلی خود حتی در برابر پرسپولیس علیرغم شانس زیاد حریف، شکست نخورده و در چند بازی بیرون و داخل خانه با وجود عقب افتادن از حریفانش به بازی برگشته است. تیم سید مهدی رحمتی تا اینجای کار نشان داده که در نیم‌فصل دوم بباز نیست و این اتفاقی خوب برای تیمی است که امسال تلاش می‌کند ابتدا صحیح و سالم از بحران به وجود آمده مالکیتی عبور کند.

 

1595319

 

نباختن پدیده برای این تیم تا این‌جای نیم‌فصل دوم تبدیل به عادت شده و در صورتی که بتواند امتیازات بازی‌های شش امتیازی چون دیدار با مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان را جمع کند، می‌تواند جایگاه درخوری را علیرم بضاعت کم تیم، برای هواداران مشهدی به ارمغان بیاورد.

 

گفتنی است پدیده از شروع نیم فصل دوم تاکنون با ماشین‌سازی در تبریز به تساوی یک بر یک رسیده، با نتیجه 2 بر صفر از سد پیکان در مشهد گذشته، با صنعت نفت در آبادان به تساوی بدون گل رسیده، پرسپولیس تهران را در مشهد با نتیجه یک بر یک متوقف کرده و در نهایت نیز در دیدار اخیرش مقابل ذوب‌آهن اصفهان علیرغم عقب افتادن حریف به تساوی یک بر یک رسیده است.

دیدگاه‌ها