کد خبر : 1751771 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 18:00 | 87.8K بازدید | 30 دیدگاه

بازگشت پرسپولیس به نفرات همیشگی؛

ترکیب پرسپولیس مقابل الوحده مشخص شد

یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای تقابل با الوحده امارات را مشخص کرد.

ترکیب پرسپولیس مقابل الوحده مشخص شد

 

به گزارش "ورزش سه"، برای این بازی که ممکن است تکلیف صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را مشخص کند، گل‌محمدی تمام توان تیمش را استفاده کرده تا با شکست نماینده امارات 15 امتیازی شود و به عنوان نخستین تیم به مرحله بعدی برود.

 

خط دروازه؛ بازگشت حامد لک

حامد لک دروازه‌بان اول تیم پرسپولیس پس از یک بازی غیبت، دوباره به  خط دروازه برگشته و تلاش خواهد کرد تا دومین کلین‌شیت خود در این تورنمنت را ثبت کند. لک در دو بازی متوالی مقابل گوآی هند و الریان قطر از روی ضربه ایستگاهی گل خورد اما هر دو بازی تلاش ویژه ای رابرای حراست از دروازه انجام داد و سیوهایی نیز داشت. در بازی قبلی رادو در اولین تجربه آسیایی، انگیزه بالایی را از خود به نمایش گذاشت و حالا دوباره به نیمکت بازگشته است.

 

خط دفاعی؛ زوج همیشگی با مدافعان غیرتخصصی

برای پست دفاع مرکزی، یحیی گل‌محمدی برای پنجمین بار از زوج سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان استفاده کرده است. این دو فقط در بازی قبلی 90 دقیقه بازی نکردند و جای خود را به بازیکنان دیگری دادند. باتوجه به بازگشت فرجی شاید عده ای از هواداران پرسپولیس اعتقاد داشتند که او بایدبازی کند تا مدافعان پرسپولیس استراحت کنند اما غیبت طولانی فرجی در تمرینات مانع از این اتفاق شد. در سمت راست مهدی شیری نیمکت نشین شده و در سمت چپ نیز وحید امیری به جای علی شجاعی بازی می‌کند.

 

خط میانی؛ احمد نور همچنان روی نیمکت

یحیی گل‌محمدی برای دومین بازی متوالی احمد نوراللهی را روی نیمکت نشانده و از زوج دیگری استفاده کرده است. کمال کامیابی‌نیا که در این مسابقات دو گل به ثمر رسانده، در ترکیب است و در کنار خود میلاد سرلک را می‌بیند که باتوجه به مشخصه های فوتبالش، احتمالا جلوتر از کمال بازی خواهد کرد. در جناح راست احسان پهلوان دوباره فیکس شده و مهدی ترابی نیز در سمت چپ خواهد بود. ترابی در لیگ قهرمانان هر بازی حداقل روی یک گل تاثیرگذار بوده است.

 

خط حمله؛ زوج طلایی به دنبال کفش طلا

شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر به زوج جذابی در خط حمله تبدیل شده‌اند و یحیی برای سومین بازی این دو را همزمان به کار گرفته است. مهاجمان پرسپولیس در دیدار رفت مقابل الوحده ناکام بودند و نتوانستند دروازه این تیم را باز کنند اما حالا برای صعود به صدر جدول گلزنان، تلاش خواهند کرد تا دروازه بان این تیم را ناکام بگذارند.

 

ترکیب پرسپولیس برای دیدار با الوحده:


حامد لک، سیامک نعمتی، حسین کنعانی، سید جلال حسینی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر، شهریار مغانلو

دیدگاه‌ها