کد خبر : 1751808 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 20:34 | 21.6K بازدید | 5 دیدگاه

یحیی نمی‌خواهد رکورد رویایی را از دست بدهد (عکس)

پرسپولیس با چهار برد پیاپی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان یک رکورد ویژه از آن خود کرده و سرمربی این تیم به دنبال تداوم آن است.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل محمدی بعد از چهار برد پیاپی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اکنون در جدال برگشت مقابل الوحده امارات به سد محکمی برخورد کرده‌اند و این در حالیست که خیمه سنگین این تیم برای جبران نتیجه طی دقایق اخیر هواداران را برای تغییر نتیجه امیدوار کرده است.

 

کادرفنی و یحیی گل محمدی در ابتدای نیمه دوم با ایجاد تغییراتی در ترکیب، به دنبال تغییر نتیجه و شکست یک نیمه‌ای مقابل نماینده امارات هستند تا رکورد خود در این رقابت‌ها را افزایش داده و دست نیافتنی‌تر کنند. موضوعی که از حیث مالی نیز می‌تواند با توجه به پاداش بردها توسط کنفدراسیون سود مالی قابل توجهی برای این باشگاه در پی داشته باشد.

 

سرمربی سرخ‌ها در ابتدای نیمه دوم تغییراتی در ترکیب تیمش شکل داده و باید دید در ادامه بازی قادر خواهد بود همانند جدال رفت برابر حریف و تن کاته به نتیجه مطلوبی دست یابد و البته یک اتفاق خوب نیز برای دیگر نمایندگان ایرانی برای دستیابی به شانس صعود به عنوان تیم دوم شکل دهد یا خیر.

 

1595342

دیدگاه‌ها