کد خبر : 1751833 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 22:34 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

بادران 0 – 2 هوادار

لیگ یک/ برد جنجالی هوادار در شب اخراج عنایتی

تیم فوتبال هوادار در حساس ترین دیدار هفته موفق شد با دو گل از سد بادران گذشته و به کورس تیم های مدعی اضافه شود.

لیگ یک/ برد جنجالی هوادار در شب اخراج عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و دوم از رقابت های دسته اول لیگ آزادگان، بادران و هوادار در دیداری حساس به مصاف هم رفتند. بادرانی ها که امیدوار بودند با استفاده از فرصت میزبانی و شکست استقلال خوزستان، با کسب سه امتیاز به رتبه دوم صعود کنند، در این امر ناکام بودند.


در این مسابقه و در وقت های تلف شده نیمه نخست، ارسال بلند سپهر روزی طلب از زمین خودی در گوشه زمین و نزدیک به پرچم کرنر به اسماعیل کیانی رسید که پس از برخورد این بازیکن با ایمان اکبری، داور آقای رحیمی مقدم یک ضربه ایستگاهی به سود هوادار اعلام کرد.


در حالیکه بازیکنان دو تیم مجادله ای بر سر محل قرارگیری توپ نیز داشتند، ارسال بازیکن هوادار به روی دروازه به دست مرتضی خراسانی که در حالت بسته بود، برخورد کرد و در مقابل دروازه خالی در برابر اسماعیل کیانی قرار گرفت و این بازیکن که روی زمین افتاده بود، موفق شد از فرصت پیش آمده نهایت بهره را برده و گل اول بازی را به ثمر برساند.


در نیمه دوم و در دقیقه 50 در یک صحنه، داور خطای داود رجبی بازیکن بادران به روی بازیکن هوادار اعلام کرد که این صحنه با اعتراض شدید رجبی و بادرانی ها همراه بود که داور در این صحنه یک کارت زرد به رجبی نشان داد. در حالیکه درگیری ها بالا گرفته بود، حسین کاظمی بازیکن بادران پس از درگیری با یکی از بازیکنان هوادار، با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

 


در این دقیقه بازیکنان دو تیم به شدت با یکدیگر درگیر شدند و محبوب مجاز بازیکن هوادار روی زمین افتاد. کادرفنی و عوامل دو تیم نیز به داخل زمین هجوم بردند. به هر حال پس از گذشت دقایق طولانی بازی از سر گرفته شد و رضا عنایتی سرمربی هوادار نیز از کنار زمین اخراج شد.


در حالیکه داور 12 دقیقه زمان تلف شده اعلام کرده بود، سنگربان بادرانی ها برای زدن گل تساوی جلو کشید ولی این هوادار بود که با یک ضدحمله و با استفاده از دروازه خالی میزبان، توسط سجاد دانایی گل دوم را به ثمر رساند و برنده این بازی جنجالی شد.


هوادار با کسب این پیروزی 34 امتیازی شد و به رتبه پنجم جدول رده بندی رسید. بادران نیز با 35 امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند تا هفته های آینده لیگ برتر جذاب تر دنبال شود.

دیدگاه‌ها