کد خبر : 1751838 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 22:45 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

نفس راحت میلان بعد از ماندگار شدن ناواس در PSG

به نظر می‌رسد با تمدید قرارداد کیلور ناواس با پاری سن ژرمن، باشگاه فرانسوی دیگر برای جذب جانلوئیجی دوناروما اقدام نخواهد کرد.

نفس راحت میلان بعد از ماندگار شدن ناواس در PSG

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت آینده جانلوئیجی دوناروما کاملاً روی هواست؛ قرارداد دروازه‌بان ملی‌پوش و ایتالیایی در پایان فصل به اتمام می‌رسد و هنوز هیچ توافق قطعی بین او و میلان برای تمدید صورت نگرفته است؛ مسئله ای که به نگرانی بزرگ هواداران روسونری تبدیل شده است.

 

 

1591436

 

 

اگر میلان نتواند طی ماه‌های آینده قرارداد دوناروما را تمدید کند، او می‌تواند در تابستان به شکل رایگان این تیم را ترک کند. از طرفی طی هفته‌های گذشته گزارشات حاکی از آن بود که چندین باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذب این گلر جوان اما در عین حال با تجربه هستند.

 

یکی از تیم‌هایی که گفته می‌شد به شدت شرایط جذب دوناروما را بررسی می‌کند و قصد دارد هر طور که شده او را به خدمت بگیرد، پاری سن ژرمن به شمار می‌آمد. با این حال ساعتی پیش مشخص شد که باشگاه فرانسوی قرارداد دروازه‌بان کاستاریکایی خود را تا سال 2024 تمدید کرده است و به این ترتیب به نظر می‌رسد که باید انتقال دوناروما به PSG را منتفی تلقی کرد.

 

 

1595363

 

 

البته تیم هایی نظیر یوونتوس و چلسی نیز خواهان به خدمت گرفتن دوناروما هستند اما گزارشات در ایتالیا حاکی از آن است که سران میلان نهایتاً به تمدید با این ستاره خود در خط دروازه امیدوار هستند.

دیدگاه‌ها