کد خبر : 1751848 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 23:46 | 76.2K بازدید | 2 دیدگاه

فرار یاران شجاع از باخت با گل فریدون؛

برد تاریخی هند در آسیا از دست رفت

الریان در حضور مدافع ایرانی خود در لحظات پایانی شکست مقابل گوآ را با تساوی عوض کرد.

برد تاریخی هند در آسیا از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، در دومین مسابقه هفته پنجم گروه E لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال گوآ هند از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه جواهر لعل نهرو در شرایطی به مصاف الریان قطر یک امتیازی و قعرنشین رفت که این تیم شجاع خلیل‌زاده را مثل همیشه در ترکیب ابتدایی خود داشت.

 

در شرایطی که هنوز سه دقیقه از شروع مسابقه نگذشته بود، پاس بلند از زمین گوآ به پشت مدافعان الریان را خورخه اورتیز با عبور از دروازه‌بان قطری‌ها تبدیل به گل اول بازی کرد.

 

تیم فوتبال گوآ که نخستین نماینده تاریخ فوتبال هند در لیگ قهرمانان آسیا است، پس از دو تساوی و دو شکست در مرحله گروهی، امشب در آستانه کسب نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها بود تا یک برد تاریخی را به دست آورد ولی این اتفاق در لحظه آخر نیفتاد.

 

علی فریدون، بازیکن ایرانی‌الاصل الریان که از دقیقه ۶۹ به ترکیب این تیم اضافه شده بود، موفق شد در دقیقه ۸۹ دروازه گوآ را باز کند و کار را به تساوی بکشد.

 

الریان که در نیمه دوم سراسر حمله بود و موقعیت‌های زیادی به وجود آورد، در نهایت توانست به برتری از شکست نجات پیدا کند و به تساوی یک بر یک مقابل گوآ برسد تا ۲ امتیازی شود و هندی‌ها نیز به امتیاز ۳ برسند.

 

گوآ هند که در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الوحده امارات برود، به همراه الریان ۲ امتیازی فرصت صعود به دور حذفی را ندارند و به پایان کارشان در این رقابت‌ها رسیده‌اند، اما باید در هفته ششم گروه E یک دیدار تشریفاتی انجام دهند.

دیدگاه‌ها