کد خبر : 1751884 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 08:50 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

مربی تیم ملی شیرجه:

امید کسب سهمیه المپیک وجود دارد

محمدرضا شکول گفت: با همه شرایط و مشکلات در مسابقات جام جهانی شیرجه و کسب سهمیه المپیک می توان امید به کسب سهمیه داشت.

 امید کسب سهمیه المپیک وجود دارد

به گزارش "ورزش سه"  به نقل از ایسنا، مربی تیم ملی شیرجه در خصوص مسابقات جام جهانی و انتخابی المپک اظهار کرد: این مسابقات قرار است ۱۱ خرداد به میزبانی ژاپن انجام شود. حمید کریمی و مجتبی ولی پور دو نماینده ایران در این مسابقات هستند که همراه من و شهنام نظرپور احتمالا سه شنبه ۷ اردیبهشت به محل مسابقات اعزام خواهیم شد.

 

شکول در خصوص کسب سهمیه المپیک گفت: سطح هر مسابقه را باید با خودش ارزیابی کرد. سخت است که ارزیابی را از اکنون انجام دهیم. شیرجه رکورد مشخصی ندارد و در میدان رقابت باید سطح ورزشکار سنجیده شود. در مسابقه استرس هم ممکن است قالب شود و یا اینکه انرژی منفی یا مثبت به ورزشکار وارد شود که همه اینها سبب تغییر نتیجه خواهد شد.

 

مربی تیم ملی شیرجه گفت: روی هم رفته و با همه مشکلات و سختی‌ها می‌توان در این مسابقات امید به کسب سهمیه داشت. من هم امیدوارم که در این مسابقات برای اولین بار در تاریخ شیرجه ایران سهمیه المپیک کسب شود.

 

شکول در خصوص سطح آمادگی دو ملی‌پوش اعزامی گفت: خوشبختانه شرایط آنها روز به روز بهتر و امیدها بیشتر می‌شود. تنها مشکل وقفه‌ای بود که بین تمرینات ورزشکاران به دلیل شیوع بیماری کرونا به وجود آمد. امیدوارم تیم ملی شیرجه با تلاش مربیان و ورزشکاران به یک سامان برسد و در مسابقات به نتیجه خوبی برسیم.

دیدگاه‌ها