کد خبر : 1751910 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 10:45 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی یک اخراج جنجالی در دربی لیگ یک (عکس)

دربی پایتخت در لیگ یک شب گذشته در استادیوم غدیر تهران استادیومی که مانند خیلی از استادیوم های دسته اولی نورش غیر استاندارد است، برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، بادران اگر برنده این بازی می شد با توجه به شکست استقلال خوزستان به رده ی دوم جدول صعود می کرد و از سویی هوادار برای مدعی شدن باید این بازی را می برد و اگر می باخت با توجه به اینکه 31 امتیازی بود  از کورس صعود عقب می افتاد. داور این بازی سعید رحیمی مقدم بود و باید گفت در نیمه ی اول این بازی هوادار ارایه گر بازی بهتری بود و در حالی که می رفت بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد هوادار روی ضربه ایستگاهی به گل رسید. اعتراض تیم بادران به داوری سعید رحیمی مقدم از همین ضربه ی خطا شروع شد که بر این عقیده بودند اصلا حرکت علی خسروی به روی بازیکن حریف خطا نبوده و داور نباید به سود تیم هوادار اعلام ضربه می کرد. 

 

با شروع نیمه دوم حمید کاظمی که به همراه ایمان غلامی کاپیتان جوان بادران در این بازی آقای گل بازی ها به حساب می آید و از تیم هوادار به بادران رفته به زمین آمد تا سیستم بازی تیم بادران از 1-4-1-4 به 2-4-4 تغییر کند و تیم بادران فرصت های بیشتری روی دروازه حریف خلق کند و علاوه بر گل مساوی گل برتری را هم به ثمر برساند؛ و این اتفاق دور ازذهن نبود به این دلیل که بادران تهاجمی ترین حط حمله بازی ها را در اختیار دارد. اما یک اتفاق کار را برای بادران خراب کرد. حمید کاظمی بعد از خطایی که روی محبوب مجاز انجام داد موجب ناراحتی این بازیکن شد و لفظ این بازیکن که البته محاوره ای بود و در فوتبال بکار گرفته می شود موجب بر افروخته شدن حمید کاظمی شد و بطوریکه بازیکن تیم هوادار را لمس و او را به عقب هل داد و داور هم بلافاصله به او کارت قرمز نشان داد. بعد از این تصمیم حمید کاظمی به سمت محبوب مجاز رفت و او را به خاطر شدت زمین خوردن و تصمیم داور مورد سرزنش قرار داد اما داور تصمیم خود را گرفته بود و با وجود اینکه داور چهارم به کادر فنی تیم بادران قول داده بود که کمک می کند داور تصمیم خود را اصلاح کند این کار را انجام نداد و در نهایت حمید کاظمی از زمین مسابقه خارج شد و این تصمیمی بود که به سود تیم هوادار تمام شد. 

 

اعتراضات به خصوص از سوی کادر فنی تیم بادران و ورود بیشتر نیمکت نشینان دو تیم به زمین موجب شد بازی نزدیک به 11 دقیقه متوقف شود. در حالی که تنش ها میان بازیکنان دوتیم ادامه داشت بیشتر اعضای کادر فنی دو تیم که به زمین رفته بودند سعی در آرام کردن بازی داشتند. البته اعضای تیم بادران در یک حرکت عجیب می خواستند در نشانه ی اعتراض به تصمیم داور تیم را بیرون بکشند که سعید رحیمی مقدم هم برای بازگشت تیم بادران وقت تعیین کرد و در نهایت اعضای تیم بادران به زمین برگشتند و به بازی ادامه دادند. در حالی که بادران با تغییر سیستم و تعویض همزمان سه بازیکن سعی در جبران نتیجه داشت تیم هوادار منطقی دفاع کرد و روی ضد حملات باز هم دروازه بادران را تهدید کرد که در یکی دو صحنه مهرداد طهماسبی منجی دروازه اش شد. البته او در ثانیه های پایانی بازی مرتکب یک اشتباه شد که این اشتباه او گل دوم را برای تیم هوادار به ارمغان آورد. روی یک ضربه کرنر مهرداد طهماسبی جلو کشید که شاید شبیه حمید عرفانی یزد دروازه بان تیم شهید قندی یزد در ثانیه های پایانی گل بزند اما همان توپ برگشت و تبدیل به گل دوم هوادار شد و این تیم یک پیروزی شیرین را در بازی حساس جشن گرفت و به لطف این پیروزی دوباره به جدول مدعیان صعود به لیگ برتر برگشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها