کد خبر : 1751922 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 23:20 | 290.9K بازدید | 102 دیدگاه

نیمکت نشینی دوباره مسعود ریگی

اعلام ترکیب استقلال مقابل الاهلی عربستان

فرهادمجیدی سرمربی استقلال ترکیب تیمش برای دیدار با الاهلی عربستان را مشخص کرد.

اعلام ترکیب استقلال مقابل الاهلی عربستان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی پنجمین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الاهلی عربستان برگزار خواهد کرد که شیخ دیاباته و محمد نادری دو ستاره آبی ها به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان در این دیدار نیستند.


از این رو فرهاد مجیدی ترجیح داده با توجه به نبود دیاباته و نادری تغییراتی را در آرایش تیمش مقابل الاهلی ایجاد کند. استقلال که در دو بازی گذشته مقابل الدحیل قطر با سیستم 3-3-4 به میدان رفته بود، با توجه به مصدومیت دیاباته برای مسابقه امروز آرایش 2-4-4 را مورد استفاده قرار خواهد داد.


در ترکیب استقلال مقابل الاهلی رشید مظاهری همچون دیدارهای قبلی دروازه بان آبی پوشان خواهد بود.


در خط دفاعی شاهد زوج عارف غلامی و سیاوش یزدانی در پست دفاع وسط هستیم. باوجود اینکه وریا غفوری در ترکیب اصلی استقلال حضور دارد اما او در خط هافبک بازی می کند تا سیداحمد موسوی به عنوان دفاع راست آبی پوشان به میدان برود.  همچنین هرویه میلیچ ستاره کروات استقلال به جای محمد نادری در دفاع چپ به کار گرفته شده است.

 

 

1595540

 


در خط هافبک مهم ترین اتفاق نیمکت نشینی دوباره مسعود ریگی است. سرمربی آبی پوشان تصمیم گرفته به جای حضور ریگی در زمین از آرش رضاوند و مهدی مهدی پور در پست هافبک وسط استفاده کند. وریا غفوری هافبک راست آبی پوشان است و فرشید اسماعیلی در سمت چپ به میدان خواهد رفت.


ارسلان مطهری و مهدی قایدی نیز زوج خط حمله آبی پوشان را مقابل الاهلی عربستان تشکیل خواهند داد.


 

ترکیب استقلال مقابل الاهلی عربستان به شرح ذیل است:


رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، احمد موسوی، هرویه میلیچ، مهدی مهدی‌پور، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، وریا غفوری، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

دیدگاه‌ها