کد خبر : 1751966 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 15:58 | 36.1K بازدید | 1 دیدگاه

وینیسیوس:

می خواهم نامم در تاریخ رئال ثبت شود

ستاره برزیلی جوان رئال رویای تبدیل شدن به یک اسطوره را در این باشگاه دارد.

می خواهم نامم در تاریخ رئال ثبت شود

به گزارش "ورزش سه"، فصل 18-2017 به اتمام نرسیده بود که رئال مادرید خبر از جذب وینیسیوس با 45 میلیون یورو از فلامینگو داد. وینیسیوس قرضی در باشگاهش به فوتبال ادامه داد ولی تابستان 2018 به رئال ملحق شد.

 

 

1590261

 

 

او ابتدا زیر نظر جولن لوپتگی نتوانست در تیم اول رئال جایی برای خود پیدا کند و به تیم دوم تبعید شد اما پس از برکناری لوپتگی و آمدن سانتی سولاری، وینیسیوس به تیم اول رئال منتقل شد و نمایش های قابل قبولی هم ارائه داد.

در سومین فصل حضور وینیسیوس در رئال، او حالا بازیکن ثابت تیم است و بسیار بهتر از گذشته کار می کند. او در حالی به رئال پیوست که از بارسا هم پیشنهاد داشت ولی همواره در مصاحبه هایش گفته است که از کودکی هوادار رئال بود و به همین دلیل پیشنهاد بارسا را رد کرد.

 

 

1588254

 

 

وینیسیوس در آستانه بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر چلسی(امشب) به سایت یوفا گفت:« رئال بهترین باشگاه دنیاست و اینجا بسیار خوشحالم. در رئال همه مرا دوست دارند و هر کاری برای کمک به من می کنند. دو گلی که به لیورپول زدم و نقش مهمی که در صعود تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشتم باعث شد تا بهترین حس دوران فوتبالم را تجربه کنم. بهترین گل های زندگی ام را زدم.»

 

وینیسیوس ادامه داد:« از زیدان هر روز چیزهای تازه ای یاد می گیرم و او یک مربی بزرگ است. به من هم اطمینان کامل دارد و از لحاظ تاکتیکی نقش مهمی در درک بهترم از فوتبال داشته است. حالا در زمین با آسودگی خاطر بیشتری بازی می کنم.

فصل را خوب شروع نکردیم ولی خوشحالم که حالا در لالیگا و لیگ قهرمانان شانس قهرمانی داریم. تا 2025 قرارداد دارم و نسبت به سال های قبل بازیکن باتجربه تر و بهتری هستم. می خواهم نامم را در تاریخ رئال مادرید ثبت کنم.»

 

دیدگاه‌ها